sjöborakan idag!

Nähä du det kommer inte bli någon sjöbo imorgon.
Har precis dödat 10 spindlar och gjort regndans nonstop i 15 minuter:arsele

Nähä du det kommer inte bli någon sjöbo imorgon.
Har precis dödat 10 spindlar och gjort regndans nonstop i 15 minuter:arsele

Och trots det lyckas du inte framkalla mer än några fjuttiga moln?

Nästa gång du gör regndansen får du nog specificera lite mer exakt när du vill ha regnet ;)

meteogram.png

byvejr_dag1

Klart.se

Någon som skulle kunna tänka sej o ha mej bakpå?
*puppy-eyes*

E sugen men jobbar till 17.Vilken väg planerar ni köra?Tänkte om man kunde brassa på nån av dom större vägarna o gena ifatt er i tex Röstånga? eller nån annanstans,för väl nere i sjöbo så lär man inte hitta er :D,har ju aldrig träffat er direkt,mer än snabbt på statoil i LA,men vilka som var där förutom Wilcan det vet jag inte :D

Känns som förkylningen har gett sej såpass att jag kan bli mä idag. Så om inte annat kan du få åka.

\\ aste

Great :D :tummenupp

har ju aldrig träffat er direkt,mer än snabbt på statoil i LA,men vilka som var där förutom Wilcan det vet jag inte :D

Det var jag, Wilcan, WW, VBK, Sofiii ... Tror Bjurling var med också, men minns inte. Kanske Riddick också?

Känner du dig det minsta osäker så stanna hemma o vila. Jag kan ställa upp o ta hojen till Sjöbo så den inte står o surar för att inte få leka med de andra hojarna...

Så snällt och omtänksamt av dej! :rolleyes:

:tummenupp

\\ aste

ahhh,phille känner jag ju :D,,om ingen kan tala om vilken runda ni tar (typ byar ni kör genom) så lär jag väl hitta er om Phille e med.

ahhh,phille känner jag ju :D,,om ingen kan tala om vilken runda ni tar (typ byar ni kör genom) så lär jag väl hitta er om Phille e med.

Jag kan ev. "plocka" upp dig i Asmundtorp, och hänga med en bit. Behöver ändå "motionera" mig en runda:D

Misstänker färden går via Ljungbyhed, Höör och sen ner.

Jag kan ev. "plocka" upp dig i Asmundtorp, och hänga med en bit. Behöver ändå "motionera" mig en runda:D

Misstänker färden går via Ljungbyhed, Höör och sen ner.

Lite sent kanske,men jag har hojen på jobb i Helsingborg så jag hade tänkt o sticka direkt härifrån,men vi kan kanske mötas nånstans söderöver?

Jag kör härifrån om 15 minuter ca

Snackade med brorsan som sitter på jobb i Lund,han sa att det såg väldigt mörkt ut på himlen ner mot eslöv,höör hållet så jag tror jag hoppar på det idag.Men jag hänger på o kör nån annan dag om vi kan vänta med körningen till efter 17.Silverwolf,vi 2 skulle ju kunna ta en dag i helgen o glida lite om inget annat.

Last edited:
Tack för en ASNICE tur! :D :tummenupp Bilder kommer komma upp imorgon, MÅNGA förhoppningsvis, med tanke på hur många jag tog.

Phille, vart tog ni vägen på hemvägen? Ni bara försvann? :confused:

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Back