Sjöbogas 1/4

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Klockan 12:00 träffas vi på Bil Bengtssons (macken vid första rondellen när man kommer från Malmö hållet)

Sen kör vi smått o gott ett tag..

Alla välkomna :tummenupp

Klockan 12:00 träffas vi på Bil Bengtssons (macken vid första rondellen när man kommer från Malmö hållet)

Sen kör vi smått o gott ett tag..

Alla välkomna :tummenupp

Sjöbo!?!?! Är inte det på andra sidan ekvatorn? typ, mitt inne i Amazonas regnskog?? Så långt orkar jag inte köra. :rolleyes:
Dessutom har jag hört att det bara bor sånna huliganer där.. typ Xena -krigarprinsessan och hennes blonda följeslagare.. (läs Jejo och Embla).

Nädu Maffan, du får allt lägga gazzen lite närmre civilisationen, så att man vågar sig dit! :) :rolleyes:

(att jag sen bott i Blentarp, hör inte hit!!)

Last edited:
Sjöbo!?!?! Är inte det på andra sidan ekvatorn? typ, mitt inne i Amazonas regnskog?? Så långt orkar jag inte köra. :rolleyes:
Dessutom har jag hört att det bara bor sånna huliganer där.. typ Xena -krigarprinsessan och hennes blonda följeslagare.. (läs Jejo och Embla).

Nädu Maffan, du får allt lägga gazzen lite närmre civilisationen, så att man vågar sig dit! :) :rolleyes:

(att jag sen bott i Blentarp, hör inte hit!!)

Du kan vara lugn imon gubben, jag jobbar .... Men om du vågar dig hit en annan gång, lovar jag att ta hand om dig ......... :D

Nån som har koll på bylingen då?:rolleyes:

Jag hänger gärna på annars...
Men varför inte mötas upp lite närmre cilivicationen.. så de blir en nice dit tuor :)

De blev ett gott gas.. träffade Swappe, Tjorven o Embla på vägen hemåt o gassa med dom en runda oxå.. De e sant, Tjorven är inte snabb :D

De blev ett gott gas.. träffade Swappe, Tjorven o Embla på vägen hemåt o gassa med dom en runda oxå.. De e sant, Tjorven är inte snabb :D

mennähm.. det var ju du som bromsade innan varje kurva juh.. Corven var långt framför o jag höll på att få en closeup på ditt bakdäck..

O inte kan du skylla på käket heller.. för detta var ju _innan_.. :tuttar
Tror nog att det har blivit för mkt "applåderande" för din del Maffan, du har tappat fokus! :rolleyes:

mennähm.. det var ju du som bromsade innan varje kurva juh.. Corven var långt framför o jag höll på att få en closeup på ditt bakdäck..

O inte kan du skylla på käket heller.. för detta var ju _innan_.. :tuttar
Tror nog att det har blivit för mkt "applåderande" för din del Maffan, du har tappat fokus! :rolleyes:

De e svårt med focus när allt rör sig samtidigt :klappar

var ligger bil bengsson? blir kanske fler träffar där vore skoj o hitta stället...

Skillnaden mellan dig o mig är att jag aldrig påstått att jag är det... :arsele

Föresten, hur var det nu. Hur mkt dricker din hoj? :gnissla

Men hallåÅ ja! Ville tacka för gazzet, de var helt klart gött o möta andra som är minst lika gasglada som en själv :tummenupp :yoparty
Så satans nicet me stenskott o dammgrus...:gnissla
Härlig runda grabbar:tungan
JAg såg T o m gruppen klona sig duU!!? :confused: :va
Hmmm.. dessa Sjöboskogar...:va

Citat:
Inskickat av Maffan

Hmmm..? undrar om de var ni som drog igen Ystad då jag var på G hem... Synd man inte haka på då, o se om Tjorven kunde rassta Maffan... :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park