Sjöbo Rakan

RgOlsson

Medlem
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
KTM 1290 Superduke R -16
Någon som ska till Sjöbo rakan imorgon Eller till revinge rakan???? :yoparty

Last edited:
Jag hade kunnat hänga på om en viss kärring inte hade krockat mig!! :mad: :huvet :4skrika

låter lite intressant.. hur hittar man dit?

EDIT: Vilken tid ska man vara där ungefär?

Jag hade gärna åkt dit men jag har tyvärr plockat ner hojjen nu. :( Jaja får se om fassan ska dit.

Klart som f*n att man ska till Sjöbo!! :rolleyes: Gjutet varje onsdag!!

Jag var o kollade på dragracing i malmö ist. Satan vilket drag där va i hayabusorna! :Bugar

Betzy skrev:
Jag var o kollade på dragracing i malmö ist. Satan vilket drag där va i hayabusorna! :Bugar

har du fått ordning på hojen nudå? kanske skulle köra nån sväng till helgen kanske.. börjar bli några stycken som har körkort och 125:a nu :tummenupp

SkorvKalle skrev:
har du fått ordning på hojen nudå? kanske skulle köra nån sväng till helgen kanske.. börjar bli några stycken som har körkort och 125:a nu :tummenupp

Ja, snart är det ju ganska många i Skåne (runt malmö) som är reggade här som kör 125:a. Konstigt att man inte ser fler på vägarna. Tror knappt jag sett fler än 2-3 125:or på flera veckorna nu. Lite synd att inte fler skaffar.

Ja hänger med om ni ska ut o kör om ja har soppa... Ja har inte sett en ända 125a när ja har varit ute o kört Så länge ja har haft mitt kort! :(

SkorvKalle skrev:
börjar bli några stycken som har körkort och 125:a nu :tummenupp

Jag skulle kunna följa med, om ni inte kör för fort..... typ 110 km/h. Den går inte mycket fortare

whitesnake skrev:
Jag skulle kunna följa med, om ni inte kör för fort..... typ 110 km/h. Den går inte mycket fortare

samma här, med 12-44 (orginal 14-38) går det inte så snabbt :P sen att faktiskt köra 110-120 är inte så kul :död

Så vi ska riskera att bli frånkörda av moppepojkar??!!

nädå.. vi behöver inte hålla nåt rasande tempo.. vågar inte riktigt dra ut min till max än, har bara kört 2 tankar sen ny cylinder.. tycker ni jag ska börja köra som vanligt igen eller ska jag ta det lugnt ett tag till?

Bli inte besvikna om min hoj överröstar era.. (har hål i ljuddämparen :D)

SkorvKalle skrev:
Så vi ska riskera att bli frånkörda av moppepojkar??!!

nädå.. vi behöver inte hålla nåt rasande tempo.. vågar inte riktigt dra ut min till max än, har bara kört 2 tankar sen ny cylinder.. tycker ni jag ska börja köra som vanligt igen eller ska jag ta det lugnt ett tag till?

Bli inte besvikna om min hoj överröstar era.. (har hål i ljuddämparen :D)

Ta´t lungt.

nå, ska det bli någon körningen eller? nämn tid och plats så fixar det sig nog :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT