Torbjörn Gartsjö
Radical Riders
Svårt att veta... Holm förefaller starkare mentalt än Sjöberg.
Det är jag inte alls så säker på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Svårt att veta... Holm förefaller starkare mentalt än Sjöberg.
jaa, med den pannan är han säkert nöjd över sina åttor![]()
Vem började jiddret då?
Det är jag inte alls så säker på.
Hahaha... Nej då... Jag är 180 lång som man ska vara, enligt normerna... Det är bara så att jag lagt märke till genom åren att det ska ta sån tid för långa personer, rör sig liksom i slowmotion. jobbar just nu med en... Skapligt irriterande!
Ska försöka sluta hänga upp mig på det... Antagligen är det av naturliga orsaker. Att mer kroppsmassa gör en mer seg.
Fumliga kan dom vara oxå... Har liksom ingen koll på tentacklerna.
Nu måste jag maila SVT och be dom få ihop Ranelid och Sjöberg i ett lag för nästa säsongs "På spåret"![]()
Liiite tramsig frågeställning faktiskt, för om Sjöberg hade varit lite längre än han ärEn synnerligen intressant fråga är hur högt Stefan Holm hade hoppat om han varit lika lång som Sjöberg. Jag tror han hade varit världsrekordinnehavare då.
Tänk om han också hade ett huvud av normalstorlek, då hade han vägt 20kg mindre och plättlätt flygit som en fjäder över ribban.
Hur hög är den här pannan, 35-40cm?
Liiite tramsig frågeställning faktiskt, för om Sjöberg hade varit lite längre än han är
så hade han ju slagit sitt eget världrekord...och om om inte fanns vore katten kung (gammalt djungelordspråk)
Sjöberg är så jävla avskyvärd. Ryser fan av bara synen av honom.
Det är naturligtvis hypotetiskt men vad det handlar om är ju vem som har bäst teknik, psyke etc. Jag tror på Holm därvidlag. Han har haft sin längd emot sig hela sin karriär, och det han presterat utifrån längden är jävligt bra. Men Sjöberg har hoppat högre...
Han är ungefär lika dryg i verkligheten som han verkar.

Dessutom har jag aldrig hajat det här med "om" ine han vore så lång, och "om" inte han vore så kort. Det är ingen hcp-sport, skit i hur lång han är. Det är väl ingen som rankar hur smart Mats Sundin är kontra Peter Forsberg när man mäter deras resp idrottsprestation? Egenskaper som i hockey säkerligen är viktigare än längd och/eller vattenskalle i höjdhopp.
That´s it. Ingen har påstått något annat.
Jorå, vattenskallen har påpekat det ett flertal ggr. Likaså du faktiskt.
Mats Sundins tumme är längre än Peter Forsbergs

Hur hög är den här pannan, 35-40cm?

Och Holm & Skugge i det andra?
Word! Låter som vi är för unga för att förstå oss på honom...Sjöberg är så jävla avskyvärd. Ryser fan av bara synen av honom.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |