Självömkan...

chrilla skrev:
Vem är denna man du maskopierar med?

Det är han som oftast jobbar när du varit ute och supt... han häller diesel i munnen på dig när du sover så du vaknar upp yr och illamående med huvudvärk... han stjäl dina pengar och stökar till där hemma och sprider dina kläder från dörren till sängen... dessutom brukar han roa sig med saker osm att hälla diskmedel i akvarium eller ställa mjölken i frysen eller skaka bort all colsyra i din sista flaska med cola..

Haha ni är ju för roliga grabbar! Dags att sova sig lite nu. Ska tänka på er inatt, hoppas det går bra för alla inblandade..

@prinskorvgubbe, ölkorvgubbe,falukorvgubbe vad du nu vill kallas.
Koll och koll på såna attiraljer, man är ju inte bara motorcyklist liksom. När mörkret faller måste man ju ha lite andra intressen.. :brynad

Bikerbitch skrev:
Haha ni är ju för roliga grabbar! Dags att sova sig lite nu. Ska tänka på er inatt, hoppas det går bra för alla inblandade..

@prinskorvgubbe, ölkorvgubbe,falukorvgubbe vad du nu vill kallas.
Koll och koll på såna attiraljer, man är ju inte bara motorcyklist liksom. När mörkret faller måste man ju ha lite andra intressen.. :brynad

Sussa sött Jannica!
SH vore inte SH utan dig!

(bara lite fjäsk)

korvgubbe skrev:
Sussa sött Jannica!
SH vore inte SH utan dig!
(bara lite fjäsk)

Att slicka röv kommer man långt med. Akta dig för grabbarnas håriga arslen inatt bara, fast du kanske är van :gnissla
Sov gott du också, SH vore inte SH utan en korvgubbe
(massa fjäsk, jag måste låna pengar serdu :7peta )

korvgubbe skrev:
Det är han som oftast jobbar när du varit ute och supt... han häller diesel i munnen på dig när du sover så du vaknar upp yr och illamående med huvudvärk... han stjäl dina pengar och stökar till där hemma och sprider dina kläder från dörren till sängen... dessutom brukar han roa sig med saker osm att hälla diskmedel i akvarium eller ställa mjölken i frysen eller skaka bort all colsyra i din sista flaska med cola..

Är det samme man som drar dumma kommentarer ur min mun och slår mig i skallen med ett baseballträ en miljard gånger dagen efter?

Det är väl inget mot hur smutsig dina slaktavfallsverktyg får mig att känna mig... :3freak

Pizza!

Bikerbitch skrev:

Jorå, såatt'de...

:rodnar

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu