Självömkan...

korvgubbe skrev:
Passa på och skriv nu för sen blir Sviidii arg och säger:
- Ajjsing Bajjsing! Inga inlägg på fyllan!

jag ska osså sitta själv å dricka rödtjut... eller GT... Eller rödtjut å sen GT..
sviiiidi i alla ära. schön lirare. han borde drick mer rött.

nåväll. schönt att man inte är änsam. schkåll på er.

SSB skrev:
Det är roligare att fyllna till i grupp :)
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄä det är det faktisckt inte.pungt. :tomten

CJ900RR skrev:

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄä det är det faktisckt inte.pungt. :tomten

Går det bra?

CJ900RR skrev:

Å fyllan tar sig?

Hmm känns som detta inlägg är lika onödigt som de ja quota.. :tungan

korvgubbe skrev:
Tror du korvgubbe är taget ur luften eller att det syftar på Choritzos? :rofl
Men visst, själv är jag bara Naturelle men man vill ju hjälpa de som inte har samma resurser med lite råd och tips! :hihi

korvgubbe får mig att tänka på små prinskorvar, som hänger ihop sådär som ett radband... geishakulor på snöre?
Ditt namn får en helt ny innebörd för mig :tummenupp

Zee skrev:
Jag klarar inte pressen mer. Jag kunde ju fan inte gå på 3 dar efter senaste "skattkammarebesöket".:öga

Var det korvgubbens strap-on eller eau de naturelle som fick dig att inte kunna gå? Att ni kallade det svarta hålet för skattkammare var också något heeelt nytt..

Bikerbitch skrev:
korvgubbe får mig att tänka på små prinskorvar, som hänger ihop sådär som ett radband... geishakulor på snöre?

Haha :D dagens diss..

Bikerbitch skrev:

Korvgubbe får mig att tänka på en bukett smala men hårda ölkorvar som daskar mig i ansiktet, följt av en stjärnsmäll av en gigantisk falukorv.

Sen vaknar jag...

chrilla skrev:
Korvgubbe får mig att tänka på en bukett smala men hårda ölkorvar som daskar mig i ansiktet, följt av en stjärnsmäll av en gigantisk falukorv.

Sen vaknar jag...

Varför tror du jag skaffat dyrkar som funkar på alla lås?

John Blund är ett minne blott! Nu är det korvgubbe som är på vift!

Bikerbitch skrev:
NU blev vi ju plötsligt avancerade... sa du inte att du inte hade kolla på såna attiraljer?

Bikerbitch skrev:
Var det korvgubbens strap-on eller eau de naturelle som fick dig att inte kunna gå? Att ni kallade det svarta hålet för skattkammare var också något heeelt nytt..

Hrrmm.. Humor i all ära men låt oss inte spinna vidare på detta nu va... :brinnerup

korvgubbe skrev:
Varför tror du jag skaffat dyrkar som funkar på alla lås?

John Blund är ett minne blott! Nu är det korvgubbe som är på vift!

Är det det därför jag alltid luktar nymalet gristryne ur käften när jag vaknar?

Cool!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...