Sittkissare

• Thread starter Thread starter Tjita1
  • Start date Start date
Sitter i princip alltid ner när jag är hemma och vet vad som kommit i kontakt med sittringen.

Det är tryggt att veta att man kan damma av en brakskit i vetskap att det inte lämnar bromsspår i kallingarna eller ännu värre om brakskiten istället visar sig vara en maskerad tvåa.

Okej...

Okej, så jag är sittkissare Varå, jag är bekväm av mig.., dricker inte kaffe Smakar förjävligt och gör mig pissnödig, alkoholHar varit full, tyckte inte om det., röker eller snusar inte Det kan väl iallfall ingen argumentera att det är särskilt sunt?, kör hoj Gubbhoj enligt vissa, jag vet inte, den är rolig på grus iallafall med korvätarhjälm Det här har att göra med min kräkfobi. Tänk er att bli kassa i magen och inte hinna få av er integralhjälmen...och varselväst Jaa, vet inte om det finns nån bra ursäkt för den här, för bilister verkar ju inte se en vad man än har på sig.. Kanske hade funkat med lite orangea blixtljus på hojen, men har man aldrig blivit idiotförklarad förut så.....

Okej...

Okej, så jag är sittkissare Varå, jag är bekväm av mig.., dricker inte kaffe Smakar förjävligt och gör mig pissnödig, alkoholHar varit full, tyckte inte om det., röker eller snusar inte Det kan väl iallfall ingen argumentera att det är särskilt sunt?, kör hoj Gubbhoj enligt vissa, jag vet inte, den är rolig på grus iallafall med korvätarhjälm Det här har att göra med min kräkfobi. Tänk er att bli kassa i magen och inte hinna få av er integralhjälmen...och varselväst Jaa, vet inte om det finns nån bra ursäkt för den här, för bilister verkar ju inte se en vad man än har på sig.. Kanske hade funkat med lite orangea blixtljus på hojen, men har man aldrig blivit idiotförklarad förut så.....

det finns en plats för alla. :hej http://www.viseniorer.se/forum/

Okej...

med korvätarhjälm Det här har att göra med min kräkfobi. Tänk er att bli kassa i magen och inte hinna få av er integralhjälmen...

Du kanske skulle jobba lite på den där fobin? :hihi

Okej...

Brukar du atttackspy utan förvarning?

Ja för att summera: Nej du är inte normal. Men vem fan bryr sig, så länge du är nöjd.

Jag undrar varför du ställer frågan från första början?

För att det förekommer en del "hat" (inte egentligen antar jag, en biker är en biker, skitsamma vad man kör eller hur man ser ut när man gör det) mot korvätarhjälmar, tråkiga BMW:s och reflexvästar, samt en del mot sittande vid urinering. Det var väl mer ett sätt att starta en diskussion antar jag. :)

Sen kan man fråga vidare: Vad är normalt?

På det här forumet är det nog normalt att köra literklubba och samtidigt ha moralpanik nog att inte köra uttan full skyddsmundering :tungan

Samt en övernoja i skyddsutrustning, tål att upprepas..

Vad ska man ha för tatuering för att va sån tuffing då?

Å andra sidan vet jag inte riktigt om det kan kallas övernoja att ha mycket skydd på sig när man sitter på en literklubba, eller egentligen nån som helst tvåhjulig farkost som gör mer än säg 70 knyck. Far man ut i skogen i den farten utan skydd så ja.. Jag vill inte prova. Jag vill inte prova med heller iofs..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT