Jag ska köpa den om den går att få tag på lokalt, jag ska köpa flera nummer även om den är dålig för att se vartåt den utvecklas.
(allt är inte perfekt i dom första tre nummren av en ny tidning)
Är den riktigt bra när jag har en rejäl hög med dyrt inköpta lösnummer så ska jag prenumerera på den.
Men blir det en till ytlig, krystad grabbtidning med en massa trams i, så lägger jag den i högen med MOORE, SLITZ, FHM och alla pryltidningar jag har köpt, och sedan pissar jag på den.
Vilken upplösning vill ni ha filmen/bilderna i?
(Näe, jag är inte bitter, jag har bara inte hittat min tidning än, men jag har hittat massor som ser lovande ut, och ett par nummer senare inser man att dom kunde ha varit dåligt ihopklistrade exemplar av första årgången Slitz.
Samma påklistrade macho attityd vare sig det gäller vad man ska dricka, se för filmer, lyssna på eller klä sig i....)
Biltidningar har jag god tillgång till alldelens gratis, dom flesta läser jag bara enstaka artiklar i, utom en som jag faktiskt köper (Street&Strip) dels för att den känns som att den görs av entusiaster, dels för att det faktiskt är en del MC med.
Motorcykeltidningar har jag inte hittat någon som jag gillar stilen på, förutom MCM som IOFS är bra, men handlar för mycket om HD (även om det förekommer japanbyggen, engelskt och lite italienskt)
Bomber ser jäkligt lovande ut, och jag ser fram emot att få köpa första nummret.