Sista uppkörningstid?

stinspersson

Järnvägsstationen
Gick med
13 Aug 2006
Ort
-
Hoj
-
När ställer trafikskolorna/vv in sina mcs, alltså när är sista uppkörningsdatumet?
Och hur ligger det till just nu, enkelt att få tid innan dess?

MVH
stinspersson
 
stinspersson skrev:
2388386 När ställer trafikskolorna/vv in sina mcs, alltså när är sista uppkörningsdatumet?
Och hur ligger det till just nu, enkelt att få tid innan dess?

MVH
stinspersson

Tjena!

Förra året så körde jag upp 3 oktober så det borde vara hela månaden om vädret tillåter.

Lycka till!

/Kokane
 
Det vanliga är att de kör upp tom den 31 oktober.
Däremot fick jag höra från min körskola att de vill ha fler tider, och att VV gick med på uppkörningar till mitten på november ungefär. Däremot fick inte körskolan lov att boka dessa tider i förväg, utan fick ta de som blir lediga, under november vill säga. Dock verkar det skummt, för att vädret brukar ju inte vara så roligt i november, men det var vad körskolan sa, så det stämmer troligen.

Själv skall jag ta min första lektion på onsdag nästa vecka, så jag hoppas verkligen att jag får tid till att köra upp i år!
 
stinspersson skrev:
2388421 Tack för svaren, då vet jag!
Någon som vet hur det ser ut med tiderna nu?



väldigt fullt , iof beronde på vart du bor men fullt på dom flesta ställena tror jag.
jag hoppas själv att jag får en tid i uddevalla men det ser väldigt fullt ut.


/Blommen
 
Det var märkligt. Pratade med min trafikskola tidigare i veckan och fick svaret att de håller på med uppkörningar september ut (och att det i princip var omöjligt att få en tid)
Gäller detta bara GBG-området kanske?
/Viktor
 
Dr. Zoidberg skrev:
2388477 Det var märkligt. Pratade med min trafikskola tidigare i veckan och fick svaret att de håller på med uppkörningar september ut (och att det i princip var omöjligt att få en tid)
Gäller detta bara GBG-området kanske?
/Viktor
Mitt tips är att ringa själv och hoppas på en avbokning. Själv ringde jag en gång i timmen i fyra dagar, vips så hade jag en uppkörning 2 veckor senare.
 
stockholm ligger nu vad jag hört kring den 20+ september....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top