Sista turen för i år.

Älskar sån här läsning... haha.. Låter som vilken söndagstur som helst...:yoparty

O att de har gått över två timmar o tjugo minuter utan en enda moral predikan är fan djupt imponerande..:va

:corn :corn :corn

Mvh//Mange

hehe klockren läsning,men jag trodde som tidigare sagt att det skulle sluta med katastrof:va men tur va gjorde det inte dää;)
keep it up man :tummenupp

Riktigt rolig och inspirerande läsning.:tummenupp

Jag såg dej allt vid Sjögrens, på väg neråt marconimotet. Antar att du var på väg tillbax då..

skitkul läsning.. fan vad jag hatar detta väder,, vill ut o brassa satan i helvete nu.. :yoparty

Jag förstår faktiskt att det var skrivet med glimten i ögat, men blir ändå lite orolig över den enorma trafikomogenheten som verkar delas kollektivt. Försök att köra lite mer med huvudet, så lever vi alla längre.
Det är inte fel att köra lite för fort, men fan vad testosteronpupertala ni är!
/Thelinski

Härligt, Nu vill jag också. Är sjuk men vill ändå ut och sadla på aluminiumhästen för en långsambombrepa på boge ikväll :yoparty

:sjuk

YEAH, BITCH! YEAH!!!

Finns intget annat sätt att köra om det ska vara roligt.

Moralkärringarna uteblir nog för sättet det är skrivet på. Står inget ordagrant om uiilisar utanför dagis eller 250 genom götatunneln. Det är sånt som jag kan förstå att moralkärringarna hugger på. Detta var bara skönt skrivet, alla kan relatera till det på "sin nivå".

Gott mos!

hållundan skrev:
2421153
Nu ska jag ställa av hojen för i år - jag har inte råd att betala försäkringen.

Va fasen, det är ju flera månader kvar att köra.
När :tomten kan åka släde ställer man av, allt annat är mjukt :yoparty

Back