sista TT i maj

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Så, då var det dags för sista tisdagsturen i maj månad.

eftersom vissa kommer att ha träning på knutstorp, så misstänker jag att det e få som kommer att dyka upp.

men ni som ändå vill. vad säger ni om en TT med knutstorp som mål ?
sv i vanlig tid (17,45) avfärd mot knudan 18,00. hojta på dem som kör & skrika att vi kan göra det bättre :rolleyes:

sedan samlad trupp mot hbg & ev ett snabbmål på max ?

vilka e sugna på detta upplägg ?

1. wonderwizard
2.
3.
4.
5.
6.

1. wonderwizard
2. Blacktriple
3.
4.
5.
6.

Det låter väl som en ganska okej plan.

1. wonderwizard
2. Blacktriple
3. ThomasN
4.
5.
6.

Ok låter väl helt okej. Skulle egentligen göra lite nytta på kvällen men skippar man några timmar sömn så funkar det ju ändå :tummenupp

Jag stannar dock inte hela turen. Hänger med till knudan men stannar inte där så länge.

1. wonderwizard
2. Blacktriple
3. ThomasN
4. YappE
5.
6.

klart man e på...må väder gudarna vara med oss bara :)

1. wonderwizard
2. Blacktriple
3. ThomasN
4. YappE
5.Rojon
6.

låter fint.. vädret sämre.. får se hur dan blir..

Vädret enligt dmi ser dock inte så lysande ut...... E det bara uppehåll och inte dyblött på vägarna så kommer jag iaf.

:Bugar

YappE skrev:
Vädret enligt dmi ser dock inte så lysande ut...... E det bara uppehåll och inte dyblött på vägarna så kommer jag iaf.

:Bugar

Regn är vatten. Sånt som man duschar i och tvättar motorcyklen med...

Händer till och med att man dricker det. :hihi

Inget jävla bjäfs nu...Strandvägen 17,45 Om ingen annan är sugen så grattis,jag myglar som reiseleiter....blir småvägar mot ost/sydost,fikapaus inlagd på en statoil,som inkluderar tankning så kom med tanken full till sv...
ni som är med på en 20 milatur i bra tempo utan en massa "usch mitt däck är inte fint" och " kan vi inte fika snart" tjafs är välkomna...alltså en hederlig RoH tur....Avgång 18,00 SHARP!

Mvh Johan

#57 Thundrace skrev:
Inget jävla bjäfs nu...Strandvägen 17,45 Om ingen annan är sugen så grattis,jag myglar som reiseleiter....blir småvägar mot ost/sydost,fikapaus inlagd på en statoil,som inkluderar tankning så kom med tanken full till sv...
ni som är med på en 20 milatur i bra tempo utan en massa "usch mitt däck är inte fint" och " kan vi inte fika snart" tjafs är välkomna...alltså en hederlig RoH tur....Avgång 18,00 SHARP!

Mvh Johan

Riktigt....bara det inte regnar :yoparty

Körde till Ängelholm för en halvtimme sen. Har nog aldrig varit så blöt innan i mitt liv :) Schysst när man inte har något regnställ...jeans + jeansjacka och ett par lågskor. :rolleyes:

varför inte ta bilen då ?

det ser ju inte speciellt ljust ut för TT idag.. bara hålla tummarna & hoppas på bättring :tummenupp

wonderwizard skrev:
varför inte ta bilen då ?

Njaa, bilen mår inte riktigt bra. Har jag dock en jävla tur räcker det med att dränera/spola/lufta kylsystemet. Har varit lite överhettning efter jag bytte insugspackningar. *hoppas inte toppen har slagit sig*

det ser ju inte speciellt ljust ut för TT idag.. bara hålla tummarna & hoppas på bättring :tummenupp

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp...083&continentId=10&countryId=1001&locationId=

Snyft :( Men är det bara tillstymmelse till uppehåll e jag på. Skall nog byta kläder först bara :rolleyes:

Är det så att det är uppehåll nu i Helsingborg? Det ser ju ut som om regnet ligger här i Ängelholm nu och flyttar sig uppåt.

505311200_4533

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back