Sista tentan nu sommarlov!!

• Thread starter Thread starter Janet
  • Start date Start date

Janet

Guest
Satan så skönt, sista tentan gjord nu i kväll SOMMARLOV :yoparty Nästan 3 hela månader från tentor och plugg :banana Bara hojja och jobba sig lite!!
Hoppas ni får en kalas sommar...

Janet skrev:
2207851 Satan så skönt, sista tentan gjord nu i kväll SOMMARLOV :yoparty Nästan 3 hela månader från tentor och plugg :banana Bara hojja och jobba sig lite!!

tummen upp cheyen

Vissa har det bra.

Fast jag har ju inte heller allt för mycket att göra i sommar. Ska jobba på ett skolavslutningsarrangemang om två veckor och sedan blir det lite moppeutbildande.

Janet skrev:
2207851 Satan så skönt, sista tentan gjord nu i kväll SOMMARLOV :yoparty Nästan 3 hela månader från tentor och plugg :banana Bara hojja och jobba sig lite!!

Great work! 2 veckor kvar sen skall exjobbet vara inne :banana Snart måste man bli vuxen och skaffa jobb och sånt också :3freak

RR_Jonas skrev:
2207925 Great work! 2 veckor kvar sen skall exjobbet vara inne :banana Snart måste man bli vuxen och skaffa jobb och sånt också :3freak
Hahaa ja jobbigt det där med att bli vuxen :hihi :bananaJag har några terminer kvar jag...

Nu är jag hemma i hemmets lugna vrå efter mitt examensfirande! På måndag börjar jag jobba, tillbaks till vuxenlivet....

själv sitter jag fortfarande med min hemtenta i ekonomi. bara en fråga kvar som jag räknar med att ha klar innan seminariet som är kl 8 idag, har för tillfället en välbehövlig kaffepaus.

Ska iväg om en timma och skriva en tenta i tillverkningsteknik, sen är det ledigt!

Janet skrev:

Vad är det att hurra åt? Nu ska man ju slava för skitlöner på dom mest konstiga tider i tre månaders tid för att få det att gå ihop i höst igen...
Sedan så gäller det att inkomstplanera så gott det går så att man inte tjänar för mycket pengar på ett visst halvår...

Nä. Korta ner utbildningen ock låt oss plugga på sommaren med!

juha01 skrev:
2207997 Vad är det att hurra åt? Nu ska man ju slava för skitlöner på dom mest konstiga tider i tre månaders tid för att få det att gå ihop i höst igen...
Sedan så gäller det att inkomstplanera så gott det går så att man inte tjänar för mycket pengar på ett visst halvår...

Nä. Korta ner utbildningen ock låt oss plugga på sommaren med!

:fakta

Usch och fy på er jag har två tentor kvar innan jag kan gå på sommarlov..... :4skrika :4skrika
Histologi 5p
Embryologi 2p
:huvet

Jag har ett arbete som ska lämnas idag innan 12, men det är klart. Ett arbete som ska in på måndag. Det är oxå klart.
Det enda jag har kvar nu är ett arbete i svenska som ska in om en vecka. Sen skulle man ju kunna tro att det är sommarlov, men nej då :mad: . Jag är tvungen att gå en vävkurs för att komma in på vidare utbildning. Jag och ett gäng russin kommer sitta och väva i fyra veckor mellan 9 och 16... :huvet

/Carin

Jag skrev min sista tenta i måndags och på onsdag börjar jag exjobba :)
Så, inga mer tentor för mig någonsin, om jag inte hoppar på och läser 20p företagsekonomi i höst parallellt med exjobbet, men det beslutet får vänta till hösten.

watson skrev:
2208290 Jag har ett arbete som ska lämnas idag innan 12, men det är klart. Ett arbete som ska in på måndag. Det är oxå klart.
Det enda jag har kvar nu är ett arbete i svenska som ska in om en vecka. Sen skulle man ju kunna tro att det är sommarlov, men nej då :mad: . Jag är tvungen att gå en vävkurs för att komma in på vidare utbildning. Jag och ett gäng russin kommer sitta och väva i fyra veckor mellan 9 och 16... :huvet

/Carin
hahaa shit sitta och väva låter halv kuligt :banana

Nu är inte jag lika hefftig som er andra och pluggar på högskola. :gnissla

Men jag skriver mitt absolut sista prov på gymnasienivå, teknisk psykologi på måndag :banana

Jonathan skrev:
2209084 Nu är inte jag lika hefftig som er andra och pluggar på högskola. :gnissla

Men jag skriver mitt absolut sista prov på gymnasienivå, teknisk psykologi på måndag :banana
Tycker du e toka hefftig;)

Jonathan skrev:
2209084 Nu är inte jag lika hefftig som er andra och pluggar på högskola. :gnissla

OHHH those were the days.......

När man kunde gå in på ett prov utan att vara orolig över att man kanske inte klarar det, helger eller tom hela veckor utan plugg var legio och alla var förstående när man inte pallade masa sig till skolan.
Dessutom var flickorna mycket bättre på gymnasiet, på min nya skola går bara en massa pryda möghackor (TM).
Jag vill tillbaka till gymnasiet NU. :4skrika :4skrika

Jag sitter med sista tentan någonsin nu, om jag nu inte får för mig att läsa nått kul i höst under praktiken.
Forsknings- och utredningsmetodik, jättekul tycker jag :3freak

Nåja.. på onsdag ska den vara inne o sen bär det av någonstans söderut på hoj i en vecka o sen så blir det läskigt jobb i hultsfred :näsblod

Janet skrev:
2209126 Tycker du e toka hefftig;)

En kvinnlig polis skulle jag inte säga nej till :kär

Boris JR skrev:
2209165 OHHH those were the days.......

När man kunde gå in på ett prov utan att vara orolig över att man kanske inte klarar det, helger eller tom hela veckor utan plugg var legio och alla var förstående när man inte pallade masa sig till skolan.
Dessutom var flickorna mycket bättre på gymnasiet, på min nya skola går bara en massa pryda möghackor (TM).
Jag vill tillbaka till gymnasiet NU. :4skrika :4skrika

Jo faktiskt har du helt rätt. Visst, det kommer bli skönt att sluta skolan men sen kan jag svära på att jag kommer att sitta som dig här och längta tillbaka.

Liksom, vad är det man gör egentligen ?
Glider omkring och är social, pluggar till prov och göra några inlämningar lite då och då, kikar på sommarvackra cheyer och mår allmänt bra :)

Gymnasiet is the shit! :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...