SISTA Stunt & Streetkvällen 17 september

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Så kom då den sista stunt & streetkvällen för säsongen.
SMHI vacklar lite med vädret, men vi hoppas såklart att det blir uppehåll så att så många som möjligt dyker upp och kör samt tittar på!

Till bromsövningen har vi lite tävling med extra många priser.

Sponsorer är: Stockholms Trafikskolors Förening
Globens Trafikpedagoger, Johanneshov
Dalens Trafikskola Enskededalen
Södermalm/Västermalms Trafikskolor
BÄTTRE BIL AB Subaru Södertälje
samt MC-Nytt

Viktigt
Vi skippar förarmötet klockan 18.00 för att hinna köra innan mörkret kommer. Så kom i god tid om du vill köra mycket för vi rullar igång direkt.

Vi ses imorgon! [Om det nu mot förmodan är kasst väder så att vi måste ställa in, håll utik i denna tråd imorgon för information]

Dyker upp om vädret är ok

Bara de inte e så jävla kallt :confused:

Ps kan man åka med yoshi rör eller blir de ett jävla liv??

Dyker upp om vädret är ok

Bara de inte e så jävla kallt :confused:

Ps kan man åka med yoshi rör eller blir de ett jävla liv??

Klart det blir ett jävla liv, du väsnas ju med cykeln :pannkyss
Skämt åsido. Jag vet inte om vi har någon ljudmätning ikväll, men as always, försöker vi hålla oss så tysta som möjligt. Men kom och kör du så märker vi om du låter groteskt mycket ;-)

Det är väll ändå ett flygfält? Vad har de för ljuddämpare på ett propellerplan tror ni?:hihi

Barkarby

Blir de nått ikväll ? Ser jävligt mörkt ut på himlen ! Rengnade på mej på väg hem

Är de någon som vet å kan svara snabbt våre bra

:tummenupp :mad:

Blir de nått ikväll ? Ser jävligt mörkt ut på himlen ! Rengnade på mej på väg hem

Är de någon som vet å kan svara snabbt våre bra

:tummenupp :mad:

Jag kan bara svara för sollentuna och här ser det inte så farligt ut.. visst är det lite moln men dom ser inte så mörka ut. :)

Okej

Jag kan bara svara för sollentuna och här ser det inte så farligt ut.. visst är det lite moln men dom ser inte så mörka ut. :)

Men här rengnar de typ 2 kilometer från Barkarby :skrämd :skrämd
¨Men de verkar inte vara inställt iaf ja ja Jag och sonen åker dit en stund iaf

Ses !

Barkarby avskutning 2008 !

Ja Jag och sonen kom bland dom första och tyvärr åkte vi bland dom första.

Men Som vanligt kände man sig varmt välkommen bland hoj åkare och inte minst alla funktionärer. Alltid med ett leende på läpparna när man hejar på er.

De är med stor sorg i mitt hjärta man får säga Adjö för denna gång och alla andra gånger....ser fram emot nästa se sång Barkarby träffar ! ! !:tummenupp :huvet

Jag tillsammans med alla mina mc vänner vill med Bocka och TACKA till alla er som jobbat för att göra detta möjligt. Bikerbitch Du är en klippa lova att hälsa alla andra funktionärer från mej & Samuel "Lill Grabben" Han vägrar att missa en ända gång.

See you all soon :banana
Hoppas vi kan få ihopp någon kväll å ta ett par:fyllisar och minnas alla race o.s.v

PuttePk

nästa säsong ska jag se till att komma förbi :) flög över er på en onsdagskörning och det såg kul ut

Hallåååå

Vad händer ?? Inte en människa som kommenterar kvällen.....känns latjo ? De brukar Hagla in goa kommentarer och massor av bilder ????
Stack ni allehoppa direkt till pubben UTAN mej :fyllisar :va :hojraket

Japp Kan bara hålla med Puttepk det har varit kul som satan att köra på stunt och streetkvällarna,de få jag varit med på..

Heder till samverkansgruppen och Bikerbitch som fixar detta,de e bra sammanhållning och trevligt folk och bra anordnat,och det märks att Polisen uppskattar detta.

Gillar personligen inte strippkörning så mycket men de kan vara kul att åka på pisk där ibland oxå:D och få en liten uppvisning av Andersson turbo:tummenupp

Hoppas detta fortsätter 2009 oxå

Detta är en hjälp att få bort busåkningen på gatan en del,men för att det ska ge ett större resultat behövs nog en bana som alla tidigare påtalat..

Keep up the good work

Mr E

Turbo !

Japp Kan bara hålla med Puttepk det har varit kul som satan att köra på stunt och streetkvällarna,de få jag varit med på..

Heder till samverkansgruppen och Bikerbitch som fixar detta,de e bra sammanhållning och trevligt folk och bra anordnat,och det märks att Polisen uppskattar detta.

Gillar personligen inte strippkörning så mycket men de kan vara kul att åka på pisk där ibland oxå:D och få en liten uppvisning av Andersson turbo:tummenupp

Hoppas detta fortsätter 2009 oxå

Detta är en hjälp att få bort busåkningen på gatan en del,men för att det ska ge ett större resultat behövs nog en bana som alla tidigare påtalat..

Keep up the good work

Mr E

Mr E !

Så de är du där Med den andra turbon !! Jo sonen Samuel är mäkta imponerad av era maskiner !!! Men jag pratade i dag med Andersson och som vanligt sa jag att vi forfarande inte sett någon som spöar honom....men alla gånger vi varit med så har vi faktiskt inte sett just er två på strippen.......de vore otroligt för de är ju INGEN som söar er två...även om jag är start snabb så de skriker om de...kanske du sett ?? men men om de är den Hojen jag tänker på som du har så är de ju sjukt snygg....PS:Enligs Samuel 10 år....Satt bakpå idag :-)

Kul å se dej i acxon :-)

Take care !
:tummenupp :yoparty

Tack för ännu en kul kväll och tack till samverkansgruppen och alla funktionärer för denna säsong!

:tummenupp

/J

Det är väll ändå ett flygfält? Vad har de för ljuddämpare på ett propellerplan tror ni?:hihi

Eeeh, inte så insatt ?
Flyget är också påverkat av bullerpolitik så idag finns det både ljuddämpare och flerbladiga propellrar för att sänka ljudet.

Last edited:
Vad gör ni på de här tillställningarna egentligen?
Vem håller i det?
När är nästa gång?

Tackar för den här gången och för hela säsongen:tummenupp . Ett kanonjobb av alla som varit med och arrangerat:klappar .

/Ingvar

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...