Sista onsdagsturen, sthlm??

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Hej, är det nån mer som inte har ställt av hojen och som känner för att ta en sväng i morgon onsdag 6/10, SMHI har lovat fint väder och +15 grader :tummenupp
Kanske framåt 17-tiden??

bikerwoman skrev:
Hej, är det nån mer som inte har ställt av hojen och som känner för att ta en sväng i morgon onsdag 6/10, SMHI har lovat fint väder och +15 grader :tummenupp
Kanske framåt 17-tiden??

Jag tycker det låter intressant om det är nice väder! :) Vart skulle det bära av?

Inte alls omöjligt, jag ska vara i Vallentuna med hojen vid 16-rycket för å få den uppkollad. Så jag borde nog kunna va därifrån runt 17.
Jag lovar inget men är helt klart intreserad!

//TwinSucker

Kallt...

Men det är klart att man blir sugen på att åka en sväng. Ca kl.17, var?

bikerwoman skrev:
Kanske framåt 17-tiden??

Klart jag är med... ska se till att komma ifrån jobbet i tid. Bestäm bara en plats. :tummenupp

Intresserad..men var som sagt??

Donken väsby eller shellmacken vid Täby avfarten? Vad tycker ni?
Lite vägar nordost ut eller nåt?
Valrog, du hittar ju bra där eller så kan gubben min leda turen, själv går jag ju som bekant vilse i mitt eget kök.... :D

bikerwoman skrev:
Donken väsby eller shellmacken vid Täby avfarten? Vad tycker ni?
Lite vägar nordost ut eller nåt?
Valrog, du hittar ju bra där eller så kan gubben min leda turen, själv går jag ju som bekant vilse i mitt eget kök.... :D
Nja jag gillar inte direkt att leda... Så gubben din får GÄRNA leda.

Väder?!?

Är det någon som är norr om stan och kan säga hur vädret är där.. Sitter i årsta och det växlar mellan dugg och små skurar. Verkar spännande med blöt vägbana och löv.. Men jag hoppas det är bättre norr om..

Nilles skrev:
Är det någon som är norr om stan och kan säga hur vädret är där.. Sitter i årsta och det växlar mellan dugg och små skurar. Verkar spännande med blöt vägbana och löv.. Men jag hoppas det är bättre norr om..
Typ samma skit här :mad:

Nilles skrev:
Just nu småduggar det, men det hinner torka upp tills imorn ska du se! :tummenupp

1 st polisbil och 2 st MC-poliser har surrat mellan Mörby och Åkersberga hela dagen och jagat fartsyndare. Bland annat stått på uppfarterna skymda bakom träd och skjutit laser mot mötande traffik, som sedan MC poliserna jagar ikapp och bötfäller.

Så tat lungt där i krokarna innan ni hunnit scouta av terrängen och sett om de gått hem för dagen ;)

EDIT: Fan, bara tisdag idag juh...glöm

/SSB

låter intressant... kommer dock inte ifrån jobbet förrän 17.00... säg 17.45 så har ni eventuellt en till, om ni vill ha nån offroadare med dvs :)

TwinSucker skrev:
Mäh, har inte du lyse på din hoj :hihi

Bahh :machinegu lätt att vara stöddig när man har en hoj från nu-tiden.

Tveksamt, tror att det är ett litet stearinljus som sitter innanför glaset :gnissla
Om tjejen hänger med så kanske hon kan hålla mig i handen om det blir för mörkt och läskigt :tuttar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti