Sista minuten själv, hur funkar det då?

För några år sen, typ 10, så packade jag en ryggsäck och satte mig på ett plan till Taihland. Ingenstans att bo och knappt några pengar. En prostituerad tog mig på en krogrunda där jag träffade en svensk som fixade ett hotellrum åt mig. Sen löste sig resten av den månaden dagen efter.

Så åker du dit är det inga problem att bara ösa.

Jo, har ju varit i asien med rygga och utan boende förut, så visst allt löser sig alltid:)

Skillnaden nu är ju om jag köper sista minuten med boende. Om jag åker på att dela med en främling så är det ju bättre dra med sig folk härifrån direkt ist! Tvinga nån stackare...:D

Alternativet är ju flygstol och leta boende på plats, men om det blir att jag åker själv är jag inte så noga med att dra runt och leta själv med min kassa nacke. Har ju ingen massör som tar hand om mig isf:)

Sugen o dra iväg en sväng själv faktiskt.
Vart e det billigt o bra o fara nu?

Du bokar resa genom Ryan Air till Alicantei början av mars, ca 1400kr.
Lägenhetshotel utanför Cartagena (runt 40-60kvm) med kök mm och upp till fem pers som kan sova i lägenheten, ca 2400kr för 9 nätter.
Hyrbil kostar ca 800kr för nio dygn, den hämtar du upp på flygplatsen i Cartagena.

Är ni två som reser landar det totalt på ca 6000kr = 3000kr per person. Du har en vecka i solen och de två andra dagarna måste du självklart spendera på racerbanan i Cartagena och se hur det går för Hampus Johansson med sitt nya British Superbike-team.

En perfekt semester:tummenupp:D

Under högsäsong kostar den lägenheten över det dubbla, likaså hyrbil m.m.

Lägenhetshotel utanför Cartagena (runt 40-60kvm) med kök mm och upp till fem pers som kan sova i lägenheten, ca 2400kr för 9 nätter.
Hyrbil kostar ca 800kr för nio dygn, den hämtar du upp på flygplatsen i Cartagena.

Är ni två som reser landar det totalt på ca 6000kr = 3000kr per person. Du har en vecka i solen och de två andra dagarna måste du självklart spendera på racerbanan i Cartagena och se hur det går för Hampus Johansson med sitt nya British Superbike-team.

Du följer med o betalar kalaset då antar jag=)

Ska du dit då?

Vilka datum kör dom på banan?

Så du skall åka med någon annan än mig e det det du säger=)

Nä. Ska åka med någon annan....... oxå!?!:cool:
The more the merrier - alla välkomna!

så vem blev det nu då:confused:
som fick äran att fylla kylen:D

En riktigt bra kompis!! För en bra kompis ställer alltid upp i vått och torrt!
............och i tropiskt väder :D

(hoppas verkligen den fyller kylen med bara):tummenupp

Last edited:
Ska du dit då?

Vilka datum kör dom på banan?

Japps, nu är resan bokad=)

Bestämde för några veckor sedan med tjejen att vi skulle åka på en veckas semester i Spanien. INGEN ROADRACING sa tjejen. Blir ju så att man pratar rätt så mycket roadracing när man driver en roadracingtidning:rolleyes::D

Dessutom har vi svårt att komma iväg någon annan tid än perioden dec-april då jag har ca 160-170 resdagar under en rr-säsong. Så det var ju nu eller aldrig på något sätt.

Men när Hampus Johansson blev officiellt klar för British Superbike så visade det sig att han skulle ner till Cartagena för test i fyra dagar och sedan ytterligare tre dagars test på Guadix så var det ju bara att övertala henne:tummenupp

Hon får gå på spa medans jag ränner runt på banan, perfekt deal tycker jag:)

Japps, nu är resan bokad=)

Bestämde för några veckor sedan med tjejen att vi skulle åka på en veckas semester i Spanien. INGEN ROADRACING sa tjejen. Blir ju så att man pratar rätt så mycket roadracing när man driver en roadracingtidning:rolleyes::D

Dessutom har vi svårt att komma iväg någon annan tid än perioden dec-april då jag har ca 160-170 resdagar under en rr-säsong. Så det var ju nu eller aldrig på något sätt.

Men när Hampus Johansson blev officiellt klar för British Superbike så visade det sig att han skulle ner till Cartagena för test i fyra dagar och sedan ytterligare tre dagars test på Guadix så var det ju bara att övertala henne:tummenupp

Hon får gå på spa medans jag ränner runt på banan, perfekt deal tycker jag:)

Om du är nere i mitten av mars är det ju motardläger så hon kan variera sig :banana:fyllisar

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8