Sista minuten how-to

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Nu är jag slö. Fact: jag var tvungen att hoppa av en fjällvandring i Sarek pga ond fot och har nu en semestervecka att döda. Sambon jobbar och polarna är alltså i fjällen. Var ska jag kolla om jag vill åka till nåt badställe för kanske 5 dagars vistelse. De flesta listar ju en vecka och så länge vill jag inte vara borta. Typ 4-5 nätter räcker bra och gärna inte mer än 3-4 timmars flyg. Tacksam för bra länkar. Nu ska jag kolla på TV.

PS. Är 39 men lika slö som dagens "feed me"-ungdomar i just den här frågan. Vill gärna dra på söndag eller senast måndag. Får ju gärna vara billigt och jag kanske kan spontanfixa hotell på plats också. Gillar vindsurfing.

Testa Mallis. Finns riktigt trevliga ställen att bo på strax utanför turistghettona.
Lite lugnare där nu eftersom tyskarnas semester (och högsäsongen) precis är slut.
Kom precis därifrån. Rekommenderas.

På norra delen av ön surfas det en del, även kitesurfing.

Snabbmat och öllådor för en vecka, infraröd lampa och så solstolar i vardagsrummet och ett par schyssta palmer från Plantagen, så kan du ha en billig semester hemma. TV, dator och allt annat inom räckhåll och så sparar du en massa slantar som kan läggas på någon kul present till dig själv...

Snabbmat och öllådor för en vecka, infraröd lampa och så solstolar i vardagsrummet och ett par schyssta palmer från Plantagen, så kan du ha en billig semester hemma. TV, dator och allt annat inom räckhåll och så sparar du en massa slantar som kan läggas på någon kul present till dig själv...

Du glömde att man bör lägga ut ett ca 30cm tjockt lager sand på golvet. ;)

Hahaha! Skulle vara grymt med en gammal kvartslampa så man bara blir röd och sen ett sexpack. Kolla gamla Oprah och Days Of Our Lives på TV dagtid :)

Tack för alla svar. Finns det nån supersite där man enkelt söker upp "söndag 11/9, 5 dar, billigt" eller måste jag gå in på 18 siter typ Fritidsresor m.m.?

Hahaha! Skulle vara grymt med en gammal kvartslampa så man bara blir röd och sen ett sexpack. Kolla gamla Oprah och Days Of Our Lives på TV dagtid :)

Tack för alla svar. Finns det nån supersite där man enkelt söker upp "söndag 11/9, 5 dar, billigt" eller måste jag gå in på 18 siter typ Fritidsresor m.m.?

Norwegian flyger apbilligt till Mallis. Boende kan du fixa på på egen hand genom ratestogo eller hotels.com

www.flygvaruhuset.se
www.mrjet.se
mfl, mfl

finns massor av olika siter. Du ids väl googla "flygbiljett"?

hotels.com och agoda brukar fixa boende. Agoda kanske bar fixar asien? Vet int..

Norwegian flyger apbilligt till Mallis. Boende kan du fixa på på egen hand genom ratestogo eller hotels.com

Norwegian flyger apbilligt nästan överallt. Med helt okej service dessutom.
Men inbilla dig inte att du kommer med om du är några minuter sen till incheckningen... De har jävligt snäva marginaler med tider etc.
Åtminstone de gånger jag flugit med dem.

Fast det är väl därför de kan flyga så billigt.

Mallis är ju för pöbeln. Du ska till Italien och Gardasjön! Schysst mat, mycket vackert, utmärkt vindsurfing finnes.

Norwegian flyger apbilligt nästan överallt. Med helt okej service dessutom.
Men inbilla dig inte att du kommer med om du är några minuter sen till incheckningen... De har jävligt snäva marginaler med tider etc.
Åtminstone de gånger jag flugit med dem.

Fast det är väl därför de kan flyga så billigt.

Sist jag åkte så hade vi inte bara sjukligt fräsha flygvärdinnor, dom väntade dessutom 5 min på nån som var försenad!

Tack igen. Nu har jag lite mer tid så få se om jag får tummen ur. Är ingen mästersurfare så det får inte blåsa satan och Gardasjön har jag varit till med hoj. Tappade hjälmen i backen i Tyskland på vägen ner. Fick köra ett par dar med glipande visir innan jag otroligt nog hittade en feting-Dainese-butik runt hörnet från hotellet just vid Garda. Hittade bara skitbutiker med Vespa och plasthjälmar på vägen ner innan det blev en SHOEI XR-1000 i näven.

Tjoho, efter mycket ångest och surfande på arbetstid så blev det Rhodos för otroliga 499 spänn ToR, med Thomas Cook och inga byten + 20 kg incheckat. Drar på söndag och blir borta en vecka. Skumt då det är första gången jag är borta helt själv men det blir fint. Fixar nog hotell på plats och kanske bor på 2-3 olika ställen om inte det första jag hittar är super. http://www.kulingvarning.nu/?p=5943 Blev lite inspirerad av det där men vill ha lite mer hålligång så jag kanske hyr motorcykel och är i Rhodos stad. Eller nåt, fan vad kul!

Så bra är inte jag men iofs rakt fram kan jag åka fort:http://vimeo.com/5170753

Hehe, jobbarpolarna kränger snart på sig ryggsäcken uppe i Stora Sjöfallet och knatar iväg. 10 grader och lite regn eller det här: http://www.procenter-rhodos.com/ I RULE!

Tarifa är grymt enligt en på jobbet som surfat mycket. Det blev lite dyrare.än vad jag tänkt lägga bara. Typ 4 lax minimum för flyg till Malaga, hyrbil (ett måste), hotell (ej lågsäsong än) och surfhyra.

Två spontana förslag. Corsica eller Tariffa i Spanien. Bra förhållanden för vind och kite surfing.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra