sista färden...

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
till alla i gävle. ska vi dra ihop ett gäng,för den sista färden för i år.hör av er om nån e sugen...

pittbull skrev:
till alla i gävle. ska vi dra ihop ett gäng,för den sista färden för i år.hör av er om nån e sugen...

Hallå?! Hur hamna detta under Filmer och Bilder??? :kocko

Hur som helst, ta en titt i Samåkning och Gävletråden...

pittbull skrev:

Sluta tramsa nu :kocko , sista färden är inte förrän det är antingen fuktigt o runt noll, eller snö och is(snö o barmark går bra!)
Fattar inte vad det är med en del mc-människor, ta ut hojjen i Juni och in igen i garaget i september, en annan har dubbelt så lång säsong :yoparty .

Larsson skrev:
ingen aning när vi blir ett gäng.... kalla mej för :kocko . fuck mannen. jag åker runt i denna hojlösa skit stad always on my own.verkar som det inte bor nån me hoj här efter kl 1800. så kalla inte mej för :kocko din mupp.jag kan köra när det e is ute tom: :banana

pittbull skrev:
ingen aning när vi blir ett gäng.... kalla mej för :kocko . fuck mannen. jag åker runt i denna hojlösa skit stad always on my own.verkar som det inte bor nån me hoj här efter kl 1800. så kalla inte mej för :kocko din mupp.jag kan köra när det e is ute tom: :banana

Sååå ja lugna sig nu!

Ang "sista färden"så är jag på pm:a när du vet mer! :yoparty

Efter som du, citat -jag kan köra när det e is ute tom: :banana, så räknar jag in dig när vi kör lussetåget på hoj genom Gävle :D Så slingra dig ur detta om du kan :hihi :hihi :hihi

Sassa

kle1991 skrev:
Sluta tramsa nu :kocko , sista färden är inte förrän det är antingen fuktigt o runt noll, eller snö och is(snö o barmark går bra!)
Fattar inte vad det är med en del mc-människor, ta ut hojjen i Juni och in igen i garaget i september, en annan har dubbelt så lång säsong :yoparty .

antar att det har en del med försäkringspremierna på lite nyare sporthojar. det blir svindyrt och ha den stå försäkrad för att åka en dag ibland.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra