!!!!!!!!sista chansen nu!!!!!!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Se på fasen. Jag jobbar INTE då.
Så jag dyker upp. :tummenupp

Och så slutar ni klaga på mig era skitstövlar annars blire synd om er. :fatta!

Kyckling skrev:
Se på fasen. Jag jobbar INTE då.
Så jag dyker upp. :tummenupp

Och så slutar ni klaga på mig era skitstövlar annars blire synd om er. :fatta!
Vaddå klaga :confused:
Vi försöker ju bara hindra Freppa den onde att göra gryta på dig....

kommer om jag inte får klamydia eller kondylom :arsele :arsele klar jag är där och presenterar min fest plan :tummenupp

Tengil skrev:
Men det betyder väll att du måste vara tillgänglig?
Inte att du måste jobba och vara där? :confused:
jour är jour, tillgänglighet är tillgänglighet. Jour innebär i princip att du är på jobbet, iallafall när det gäller läkare, har jag rätt eller fel Kjelle?

Edit: jag jobbade faktiskt INTE, alltså kan jag glida förbi! /end edit

nu är det som så gott folk att jag kommer ner lite senare än kl 18,00 kommer så fort jag kan. men ni kan ju börja, men ni behöver ju inte fatta några beslut :D

Tengil skrev:
Men det betyder väll att du måste vara tillgänglig?
Inte att du måste jobba och vara där? :confused:

Tjaa, när du kommer in till akuten i blödningschock och med mosat bäcken efter ett misslyckat wheelieförsök, skulle du då vilja att man behövde ringa in narkosjouren hemifrån?? :va

Kjelle skrev:
Tjaa, när du kommer in till akuten i blödningschock och med mosat bäcken efter ett misslyckat wheelieförsök, skulle du då vilja att man behövde ringa in narkosjouren hemifrån?? :va
jag skulle nog fan vilja det , för om det händer så vill jag nog inte leva längre :3freak

förstår hur du menar kjell :)

Jag kommer inte ikväll, har annat att pyssla med. Min åsikt är att jag inte orkar lägga nån energi på det överhuvudtaget just nu, alltså kommer jag inte hjälpa till med festarrangemang.

blom skrev:
jag törs ärligt talat inte att fråga dig om hjälp igen :död och du vet nog varför ron...kändes så jävla lågt och pissigt senast när det sket sig.. fast nu vet jag ju iofs en kille som tagit upp sitt lirande igen som kanske kan vara sugen :) han bor i bankebohullt starx utanför jkp :yoparty

jag jobbar på ett band redan :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Det blir arbete för mig ikväll, sen måste jag få ryggen masserad så jag kan röra mig som folk...

Status
Ej öppen för fler svar.
Back