Sista Aprilfirande!!

Det verkar bli täckjacksbrallor och dunjacka som gäller i morgon..... :tummenupp

Mjo 6-10C, 2 m/s och molnigt (dock ej regn) är inte riktigt i klass med förra årets väder.

:hej

Är ni på gång ner mot stan snart och kolla forsränningen?

Jag har precis vaknat, så det tar väl ett par timmar innan jag åker ner. Det var ju skapligt varmt ute idag iallfall. 7 grader kl 8.

och hur vart det med bilder då då?
Jag tog jättemånga, vi hade sköj.
Ni då, hur var vädret och drickat för er?

Bifogat

• DSCF0043 (Medium).JPG
    DSCF0043 (Medium).JPG
    50.4 KB · Visningar: 81
det kommer nog bilde.. affe hade kamera o tryckte av rätt friskt :D
eller var han upptagen på annat håll istället för att fota? *PETA*
/z

Hur hade ni det igår?
Här blev det jätte blött iaf!
Mysigt värre.... fick prata en sväng med farbror blå me :3freak

Kul dag/kväll :tummenupp
Det enda som var lite segt var att vi måsta lämna in våtdräkterna direkt efter ränningen och sen kuta runt i kalingarna ett tag, småkallt..

zeal skrev:
det kommer nog bilde.. affe hade kamera o tryckte av rätt friskt :D
eller var han upptagen på annat håll istället för att fota? *PETA*
/z

Vi satt och undrade vart du tagit ivägen och då visar det sig att du har dragit hem till dig och lämnad dina grejor hos oss i stadparken :)

Lotta skrev:
Vi satt och undrade vart du tagit ivägen och då visar det sig att du har dragit hem till dig och lämnad dina grejor hos oss i stadparken :)

Vart satt ni någonstans? Jag var förbi vid 12 snåret och tyckte att jag kikade på alla som satt där men kände inte igen någon... :rolleyes:

Sb skrev:
Vart satt ni någonstans? Jag var förbi vid 12 snåret och tyckte att jag kikade på alla som satt där men kände inte igen någon... :rolleyes:

Vi vart väl lite sena ner allihopa. Men vid 12.20 så var nog jag och Zälen framme vid parken. Vi satt vid häcken vid vägen som går mot lekparken.

Lotta skrev:
Vi vart väl lite sena ner allihopa. Men vid 12.20 så var nog jag och Zälen framme vid parken. Vi satt vid häcken vid vägen som går mot lekparken.

Det är riktiga kompisar det.. utlysa träff 11-12 tiden och sedan inte vara där när man kommer... ;)

Sb skrev:
Det är riktiga kompisar det.. utlysa träff 11-12 tiden och sedan inte vara där när man kommer... ;)

:pannkyss

Det är ju inte helt lätt att samla ihop ett gäng smått drogade mcförare en sista april.

Lotta skrev:

Jaaa, det blev ju trubbel när dom behövde lägga av sig spriten nånstans.. så då hade dom bil o så... :$

TACK Redan, för du kom med väskan sen (a)
Men vi hittade ner på stan tillslut på kvällen :)

/z

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...