Sista åket!

fLedLik

fLedLik
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Husqvarna 450 RR -08 Till Salu
Idag blev det sista åket, blev 4h ungefär. Blev förvånad över hur roligt det var att köra på små grusvägar med en motard. Trodde aldrig det skulle va såpass. Men men, nu har man något å se fram emot våren *snyft* Plocka isär å kolla ventilerna (första gången jag gjort) så har ju hela vintern på mig att plocka ihop den om det inte blir bra på en gång. Tack iaf för Husaberg, roligaste leksak jag varit med om :)

Sista åket? :näsblod

Skaffa enduro-fälgar med finndubb på så kan du leka hela vintern. :yoparty

Men motard är grymt roligt på grusvägar, lite mer utmaning att köra fort på grusväg än asfalt..

H3dlund skrev:
2498709 Sista åket? :näsblod

Skaffa enduro-fälgar med finndubb på så kan du leka hela vintern. :yoparty

Men motard är grymt roligt på grusvägar, lite mer utmaning att köra fort på grusväg än asfalt..

Hehe, nee. Har inte råd, ska åka till Thailand å förlova mig :p

fLedLik skrev:
2498729 Hehe, nee. Har inte råd, ska åka till Thailand å förlova mig :p

Jaha förvovning alltså, fy fan. Det är bara att sälja hojen och skaffa volvo kombi. Du är fast och livet tar slut!

Hoppas du får det trevligt i thailand :) :tummenupp

enduroemil skrev:
2498791 Jaha förvovning alltså, fy fan. Det är bara att sälja hojen och skaffa volvo kombi. Du är fast och livet tar slut!

Hoppas du får det trevligt i thailand :) :tummenupp

Haha, sa till tjejen. Nu ska jag ha motard, så äre bara. :D
Så fast e jag inte :D

Tack tack :)

Ställde in ventilerna själv idag för sista ggn innan avställning. Utlandsflytt på måndag :gråta

Willmar skrev:
2499389 En polare skall dit.....

Själv så är ej säsongen slut:yoparty köpte mig en gammal lv reggad offroad + cross:yoparty

GGN är en sån sak som alltid kommer ligga på listan över " nån gång ska jag göra det! "

Är ju få tävligar man pratar om hur många varv man lyckades köra och inte vilken plats man fick :yoparty

Cervantes skrev:
2499394 GGN är en sån sak som alltid kommer ligga på listan över " nån gång ska jag göra det! "

Är ju få tävligar man pratar om hur många varv man lyckades köra och inte vilken plats man fick :yoparty
Hehe jo det finns mycket man vill göra:pannkyss men en sån körning så skulle man nog träna en del innan:va :D blir ju lite sliten efter en heldags buskörning:rolleyes:

Willmar skrev:
2499402 Hehe jo det finns mycket man vill göra:pannkyss men en sån körning så skulle man nog träna en del innan:va :D blir ju lite sliten efter en heldags buskörning:rolleyes:

Joo det är ju sant men drömmen består! precis brevid gumball 3000 :)

Cervantes skrev:
2499417 Joo det är ju sant men drömmen består! precis brevid gumball 3000 :)
Hoppet är det sista som överger en:pannkyss så dröm på:tungan

Nu skall en annan ta offroaden å köra till en arbetskompis (åker + skog, offroaden om crossen går sönder)
Å köra som fan:yoparty får se hur många vi blir:va 2 från stan me cross+ 1 4hjuling... kanske kommer fler:rolleyes:

Cervantes skrev:
2499394 GGN är en sån sak som alltid kommer ligga på listan över " nån gång ska jag göra det! "

Jag körde ggn förra året det var inte alls så "jobbigt" som alla säger!! åk dit kör dina varv det är skitkul!!

Cervantes skrev:

He he du kan få låna 3 videofilmer från GGN så får du lite försmak, körde själv den -95 -96 -97 sen blev det lite dyrt att ha både endurohoj och landsvägshoj.

Såklart folk säger det är jobbigt om man kommer oförbered, se till att träna lite kondition minst 1 mån före så kommer du både orka mer och ha kul mer!

Nu har GGN blivit svinigt dyrt + kortare körtid så jag kommer nog aldrig köra det mer!

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back