sista åket: midlanda 17/9

VILL, VILL :banana
Men barnkalas hoppar man inte över med livet i behåll.....

//B

Någon från Uppsala som ska åka? Jag funderar riktigt hårt på att ta mig dit men det vore trevligt med lite sällskap...

nidan skrev:
Någon från Uppsala som ska åka? Jag funderar riktigt hårt på att ta mig dit men det vore trevligt med lite sällskap...

Vi är ett par stycken som åker bil+släp, vi åker nog fredag em/kväll och försöker sova nånstans i närheten av banan. Det finns platser kvar så det går bra att följa med, men anmälan er i så fall till jesper@joppes.com.

Kan inte följa med!!! :huvet :huvet :huvet :4skrika :4skrika :4skrika

Har hyrt golvslip och ska slipa och lacka Miss Sophies parkettgolv!! :4skrika :4skrika

Vill åka och ha r6:a och skrapa och gasa och... :huvet

Men Fia kommer att bli glad iallafall! :kär :kär

Ha så kul ni som åker! :tummenupp

tror jag skulle ha döpt tråden till "min ursäkt för att inte åka på midlanda den 17/9" :D ha så kul alla ni som inte kan följa med, jag ska i varje fall gasa litegrann... :banana

Jag har ingen bra ursäkt, måste jag åka med då?

Ja, då får jag väl åka dårå... :fattartil

Fick hämtat mitt svetsade grenrör och det passade på Bumsen, som jag nu har prövåkt på Bågesundbanan - och nu har jag konsterad att Bumsen är gammal sumpig och äklig att köra :näsblod

Gammal Kawan har jag lastad ½ kilo gammal skitt ut ur tank och forgassare - sen är det Fru Dansken´s 25 år´s födeslsdag - så det är bäst att jag stannar hemma - annars är det stängt när jag kommer hem..

Ha´det kul på Midlanda.... :banana

jesper skrev:
tror jag skulle ha döpt tråden till "min ursäkt för att inte åka på midlanda den 17/9" :D ha så kul alla ni som inte kan följa med, jag ska i varje fall gasa litegrann... :banana
Slet ut kopplingen när jag övade slangning med ReDan och trevlig prick till som jag inte minns namnet på... Det var min ursäkt. ;)
Tack för erbjudandet om plats dock!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...