storcken89
Allting ä relativt!!
- Gick med
- 31 May 2005
- Hoj
- Tzr -91 med kromat effektblås, stålomspunnet, inflyttad skylt å baklyse, miniblink, tonat kåpglas, öppet filter osv
Har sökt runt lite på forumet (världens bästa
) om det är nån som har nå synpunkter om sinisalos landsvägsgrejor. Men jag hittar nästan ingenting.
Så är det nån som kör eller vet nåt om dessa kläder kan ni ju hojta till.
Har en granne som jobbar för sinisalo och ska förmodligen köpa lite grejor av han till våren.
Förresten, jag har funderat om man kan köra landsväg i crosstövlar. Har ett par som har några år på nacken, men de är iallafall hela.
Är väl inte sämre än att åka i lågskor iallafall?
Ska väl köpa riktiga sen men ska man jag råd med allt på en gång så måste jag välja bort nånting, tyvärr.
) om det är nån som har nå synpunkter om sinisalos landsvägsgrejor. Men jag hittar nästan ingenting.Så är det nån som kör eller vet nåt om dessa kläder kan ni ju hojta till.
Har en granne som jobbar för sinisalo och ska förmodligen köpa lite grejor av han till våren.
Förresten, jag har funderat om man kan köra landsväg i crosstövlar. Har ett par som har några år på nacken, men de är iallafall hela.
Är väl inte sämre än att åka i lågskor iallafall?
Ska väl köpa riktiga sen men ska man jag råd med allt på en gång så måste jag välja bort nånting, tyvärr.