Hänger motvilligt på dejtingapp. Apparna upplever jag är bättre i sina algoritmer idag. Sen finns en stor andel scammers med stulna bilder, men efter personlig erfarenhet av en av dom så ser jag dom än lättare nu. Sett statistik på att upp till 30% av manliga profiler från ca 50 år och uppåt är scammers, finns stor andel kvinnliga profiler med, ofta män bakom.
Sen verkar män isf, eftersom jag inte får upp kvinnliga profiler, börjat vara mer ärliga om sig själva. Profil namn som tex "Satan" och "Mini" mfl förekommer rätt ofta. Och profiler som skriver att de enbart vill träffas kort för att ligga, beskriver vad de vill i sängen etc, förekommer iaf en handfull gånger på kanske 50 svipe's, kanske 5-10%
Sen åter, män: lägg av med bilder på era fisk-erövringar och skjutna älgar som ni poserar stolt över. Funkar nog som attraktiv bild för få kvinnor (inte alla kvinnor). Sen bilder tagna snett nerifrån som ser ut som när man råkat få på kameran när man vaknat på morgonen, engagera er lite mer så blir det fler gilla.
Sen kan jag inte släppa känslan av att alla män trycker gilla oavsett, sen om jag även trycker gilla, så skrivs det sällan ändå, och som en komiker jag hörde på temat sa "jag hoppas lite att de dött"
I vilket fall. Det är flera bikers som hittat lilla mig som faktiskt kör hoj. Jag har försökt motstå frågan, vad är ditt profil namn på sporthoj?

Känns som forum medlemar helst vill hålla sig anonyma.
Sporthojsfest hade varit trevligare än alla dejtingappar.