Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Durå, haru inget liv LR?

Jo! Helt sjukt! Sökte ett jobb "på skoj" via arbetsförmedlingens hemsida. Ett jobb som jag verkligen ville ha, men inte trodde jag var kvalificerad för. Och nu HAR JAG FANIMEJ FÅTT DET!!!! :banana:banana:crash
Så om 2-3 veckor flyttar jag till Kalmar och börjar mitt nya liv som fältgeotekniker! Har inte smält det än, var på intervju idag och fick jobbet där och då!
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Jo! Helt sjukt! Sökte ett jobb "på skoj" via arbetsförmedlingens hemsida. Ett jobb som jag verkligen ville ha, men inte trodde jag var kvalificerad för. Och nu HAR JAG FANIMEJ FÅTT DET!!!! :banana:banana:crash
Så om 2-3 veckor flyttar jag till Kalmar och börjar mitt nya liv som fältgeotekniker! Har inte smält det än, var på intervju idag och fick jobbet där och då!

Vad roligt, grattis!
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jo! Helt sjukt! Sökte ett jobb "på skoj" via arbetsförmedlingens hemsida. Ett jobb som jag verkligen ville ha, men inte trodde jag var kvalificerad för. Och nu HAR JAG FANIMEJ FÅTT DET!!!! :banana:banana:crash
Så om 2-3 veckor flyttar jag till Kalmar och börjar mitt nya liv som fältgeotekniker! Har inte smält det än, var på intervju idag och fick jobbet där och då!

Woop woop! :banana

Bara att gratulera!
Värt sinnessjukt mkt för välmåendet att jobba med något som man gillar! (alternativt på ett ställe som man gillar).
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top