Singeltråden

Nästa onsdag kl13:00 går jag på semester, 6 veckor på raken.
14:30 samma dag lastar jag hojen och åker upp till Norrland :rofl
Hoppas bara att jag hinner få min nya hjälm tills dess :)

Hallå! Du menar väl 12.59? Dessutom kör du åt fel håll! Honda VFR bör kurvtagas i skånsk landsväg över någon av åsarna. Gärna i rätt vinkel :kär Glöm inte köpa dig en hjälm till! Billig livförsäkring kan man aldrig ha för många av!

Last edited:
Det är ju tur att det är fint hojväder den dagen man är ledig... Kommer säkert vara soligt i helgen bara för det :gråta

Sist jag kollade vädret så skulle det regna hela helgen, vilket är ganska typiskt eftersom att jag ska övningsköra med brorsan hela helgen.

:hej Har precis haft 2 veckors semester. Kom hem i söndags från Isle of Man. Vi hade fantastiskt väder och fick se helt otroliga race:). :banana. Vi chartrade ett eget flygplan precis som förra året, men nu hade vi en lastbil som körde över våra hojar till Ön, så vi hade något att brumma omkring på under tävlingsveckan:yoparty:banana:).

Last edited:
:hej Har precis haft 2 veckors semester. Kom hem i söndags från Isle of Man. Vi hade fantastiskt väder och fick se helt otroliga race:). :banana. Vi chartrade ett eget flygplan precis som förra året, men nu hade vi en lastbil som körde över våra hojar till Ön, så vi hade något att brumma omkring på under tävlingsveckan:yoparty:banana:).

Shush, livsnjutare där.

Tjena BB
Du behöver inte oroa dig, när jag kommer hem från Norrland så blir det byte av packning, sedan ner till Skåne för att hälsa på bror min (Malmoe). Skall vi ut och köra då så du får visa trevliga vägar?

Hallå! Du menar väl 12.59? Dessutom kör du åt fel håll! Honda VFR bör kurvtagas i skånsk landsväg över någon av åsarna. Gärna i rätt vinkel :kär Glöm inte köpa dig en hjälm till! Billig livförsäkring kan man aldrig ha för många av!

Fråga kolon:

Handen på hjärtat .. Cheyer (PK: HBTQ oxå )hur väljer ni igentligen ?

Bifogat

• fråga.JPG
    fråga.JPG
    57.9 KB · Visningar: 53
Back