Singeltråden

Min axelmutter sitter inte kvar på hojen. Det bor en tjej hemma hos mig men vi ligger inte med varandra. Singellivet är rätt bra förutom muttern...

Åter på jobbet efter en seglarresa med jobbet i Kroatien. Orkar fan inte jobba. Är så jävla trött och sliten.
Gjorde av med under 200:- på hela resan så där är jag riktigt nöjd.
Vi trodde att vi skulle få en dricka till maten och that's it. Nejdå. Segelbåtarna var välfyllda med öl, vin och övrigt ätbart som man kunde önska plus att middag intogs på restaurang varje kväll där det bara var att beställa in precis vad man ville ha.
Sen att man har en chef som tar fram sitt privata kort på krogen efteråt är ju inte helt väntat.
Tillbaka till vardagen igen. Kanske är mig själv lagom till nästa vecka. ?

Åter på jobbet efter en seglarresa med jobbet i Kroatien. Orkar fan inte jobba. Är så jävla trött och sliten.
Gjorde av med under 200:- på hela resan så där är jag riktigt nöjd.
Vi trodde att vi skulle få en dricka till maten och that's it. Nejdå. Segelbåtarna var välfyllda med öl, vin och övrigt ätbart som man kunde önska plus att middag intogs på restaurang varje kväll där det bara var att beställa in precis vad man ville ha.
Sen att man har en chef som tar fram sitt privata kort på krogen efteråt är ju inte helt väntat.
Tillbaka till vardagen igen. Kanske är mig själv lagom till nästa vecka. ?

Jag behöver också semester! Speciellt efter den här veckan...

Back