Sant. Jag är rätt manlig
Skickat från min ME173X via Tapatalk
Eller bara störd? Inga normala människor gillar clowner.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sant. Jag är rätt manlig

Såklart inte. Ville visa hur lättkränkt anna blev när hennes mor omtalades.

Eller bara störd? Inga normala människor gillar clowner.![]()

Eller bara störd? Inga normala människor gillar clowner.![]()

Mogen 18 åring som inte blåser av dejt förens jag säger att jag inte kan imorgon och frågade om söndag gick "jag ska vara med min kille då"

Fortsatt singel!![]()
Mogen 18 åring som inte blåser av dejt förens jag säger att jag inte kan imorgon och frågade om söndag gick "jag ska vara med min kille då"
![]()
![]()
![]()

Fortsatt singel!![]()
![]()
![]()
![]()
Fortsatt singel!![]()
![]()
![]()
![]()

Är du säker på att hon visste att det var en dejt?![]()

Nåja, tror det är vanligare än du inser bland kvinnor det där.
Har till och med hänt mig med mitt begränsade flax med kvinnor att jag haft ett "förhållande" där hon har jonglerat några stycken för säkerhets skull.
Polaren blev alldeles betuttad i någon lite äldre kvinna han lyckades lura hem i ungdomen (vi delade lägenhet på den tiden), men efter en par nätter när jag han på morgonen frågade om hon skulle komma hem och träffa föräldrarna så säger hon: "Näe, min fästman jobbar på sjön och kommer hem imorgon, ses om två veckor?"
Han var alldeles slagen ett tag, stackaren.![]()

Å nej. Är de förlovade är kvinnan ovanligt ofta benägen att kalla sin partner fästman.Hur gammal var hon egentligen? Det är väl ingen som säger fästman nu för tiden?![]()
En kollega till mig kallar sin flickvän för "fjälstret". Fast det var ju iofs ganska passande.Å nej. Är de förlovade är kvinnan ovanligt ofta benägen att kalla sin partner fästman.
Japp, jag är fördomsfull.

Hon fick en tvätt och kedjan rengjord. Tydligen så flyttade jag över allt från kedjan till händerna bara.
Ond är hon! 
Hur gammal var hon egentligen? Det är väl ingen som säger fästman nu för tiden?![]()
Å nej. Är de förlovade är kvinnan ovanligt ofta benägen att kalla sin partner fästman.
Japp, jag är fördomsfull.
Det är oftast de som identifierar sig som "starka kvinnor" som gör det, åtminstone i min ålder.
Ni vet, de med lite lätt övervikt som spenderar större delen av fritiden på att glo på dokusåpor, är extremt avundsjuka av sig, ofta kontrollfreak, gärna gula blend rökare? Gillar gråa mjukisbyxor det står "pink" på.
olitiskt inkorrekt

Jag skulle aldrig röka Gul Blend![]()
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!