Singeltråden

Ännu mer speciell känsla om det då skiter sig. :hihi :brunaunderkläder

Onekligen, men en fördel är ju att den känslan mest troligt inte varar särskilt länge iallafall :D

Last edited:
Har varit borta från tråden ett tag nu o läste ikapp de 2 sista sidorna o inser att inget har förändrats :)

Har varit borta från tråden ett tag nu o läste ikapp de 2 sista sidorna o inser att inget har förändrats :)
Vi har nog olika uppfattning om vad ett tag är... När jag har varit borta från den här tråden "ett tag" (skriver sällan) så är det typ 118 sidor man ligger efter. Det ids jag aldrig läsa ikapp.

Klart det inte har. Det enda man kan lita på är att Singeltråden tuffar på som vanligt. :hihi

Fast inte med någon raketfart inte. Jag var senast aktiv i juni någon gång och sen dess har det bara blivit ca 30 sidor. Fan, kan ni inte bättre? :7peta

Jag kommer ihåg när jag började hänga i singeltråden, då var det ja fan typ 15 sidor om dagen.
Men vi har ju tappat en massa folk,så det är ju naturligt att inläggen minskar.
så alla återvändare är mycket välkomna.:)

Man får skoja om allt! Speciellt sånt som väldigt uppenbart inte är sant. :hihi

Det får man inte alls, finns alltid någon som blir kränkt i dagens lättkränkta samhälle. Det fick jag själv erfara när jag sjöng balladen om Theobald Thor på en kompanimiddag och åkte ut med huvudet före :hihi

Back