Singeltråden

Vätternrundan var....SKITKUL! :crash

Att ligga i klunga hjul mot hjul i 35-40 knyck, och höra ljuden från racercyklarna, oväntat fräckt får jag säga, jag är ju van att nöta pannben solo.

Måltid 10:59, rulltid 10:11...och ändå försökte jag minimera stoppen, men det går åt energi att ligga och nöta ~30 km/h i snitt över 30 mil.
Mycket mer backar än jag väntat mig med, blev nog ett bra träningspass det där. :hihi

Last edited:
Nu är man hemma igen efter resan till Isle of Man TT. Det har varit helt fantastisk och det är helt sjukt att se hur jäkla fort dom kör. Alla som gillar hojracing borde åka till tävligen minst en gång i livet.

Björn Gunnarsson körde helt fantastiskt och kom 31 och 25 i 600:a racen och 14 i lightweight.:Bugar:Bugar:Bugar

Nu är man hemma igen efter resan till Isle of Man TT. Det har varit helt fantastisk och det är helt sjukt att se hur jäkla fort dom kör. Alla som gillar hojracing borde åka till tävligen minst en gång i livet.

Björn Gunnarsson körde helt fantastiskt och kom 31 och 25 i 600:a racen och 14 i lightweight.:Bugar:Bugar:Bugar

Du bara roar dig :)

Back