Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den är min nu![]()
Jag bytte lås till din lägenhet. Den är min nu.![]()
Din? Våran hörrö.![]()
Alla vet att du snor cred för blöjans matlagning.![]()
Alla vet att jag inte behöver sno cred av honom och att han inte behöver sno cred av mig då vi båda är grymma på att laga mat.![]()
Springa stadsloppet, 10k, är väl en grymt bra uppladdning för 30 mil på cykel? Way to go...jag verkar vara oförmögen att säga nej.
Hoppas ni har en riktig skitdag därute, speciellt poopen.![]()
![]()
Här har vi det i alla fall, om det är nån tröst.
Hingsten har blivit illa sparkad av ett sto han skulle betäcka, så nu jagar vi både veterinär och seminstation, vilket inte är det enklaste mitt i säsongen... För nu blir det ingen mer handbetäckning i alla fall, planen är ju att han ska tävla VM i år...
Hingsten har blivit illa sparkad av ett sto han skulle betäcka, så nu jagar vi både veterinär och seminstation, vilket inte är det enklaste mitt i säsongen... För nu blir det ingen mer handbetäckning i alla fall, planen är ju att han ska tävla VM i år...
Av just den anledningen är det skönt att slippa hEst-grejen numer. Det var tamigfan alltid en saltad herrejössesräkning runt knuten, en obrukbar pålle, och en dam som inte gick att leva med. Näfyfanhelvitsatan vad skönt det är att vara av med...
Är ju lite sådär med alla typer av "djurmänniskor".. Att umgås med dem för mkt är som att kliva in på ett minfält fullt med utgifter och uppoffringar från sånt som man själv faktiskt VILL göra.
Av just den anledningen är det skönt att slippa hEst-grejen numer. Det var tamigfan alltid en saltad herrejössesräkning runt knuten, en obrukbar pålle, och en dam som inte gick att leva med. Näfyfanhelvitsatan vad skönt det är att vara av med...
Du verkar ju inte jaga särskilt mkt dock som hinner sitta med näsan i mobilen![]()
Fördelen är att det är företaget som tar kostnaderna här, inget utöver jobbet utan det ÄR jobbet.![]()
...och om man skulle fråga de i din närhet hur du är att leva med när det strular...?![]()
![]()
![]()
Cheyor och hEstar - inte en bra kombo...
Som sagt, livet är så mycket mer behagligt utan det dramat...
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |