Singeltråden

Suck.. Hade börjat torka upp ordentligt ute, började nästan ställa in mig på en lunchtur.. Nästa gång jag tittade ut så hade det givetvis regnat och är helt blött igen.. :gråta

Suck.. Hade börjat torka upp ordentligt ute, började nästan ställa in mig på en lunchtur.. Nästa gång jag tittade ut så hade det givetvis regnat och är helt blött igen.. :gråta

Det är svårare att få fart på en eld när det regnar men det går.
Jag borde beställa ett par nya rejsdäck till min dubbel-r hoj. De jag har på är lite bakelitiga. Åkte med speedwaysladd på en motorvägspåfart tidigare i veckan. Intressant :O

Få saker gör mig på så dåligt humör som dåligt väder..

Har inte regnat på hela dan här förutom en skur i förmiddags.. Sprack t om upp och blev några solglimtar, så jag åkte och tvättade hojen.

Det tar typ 30 min totalt inkl att köra till och från garaget..

Börjar givetvis att ösregna i samma jävla sekund som jag rullar ut för tvätten.. Får dessutom 2 SL-bussar framför mig i princip hela vägen hem.. Helt genomblöt och hojen lär behöva tvättas igen.. Har lust att bara gå och lägga mig och vakna på Söndag när det är sol igen..

ImageUploadedByTapatalk1430488803.617486.jpg

Få saker gör mig på så dåligt humör som dåligt väder..

Har inte regnat på hela dan här förutom en skur i förmiddags.. Sprack t om upp och blev några solglimtar, så jag åkte och tvättade hojen.

Det tar typ 30 min totalt inkl att köra till och från garaget..

Börjar givetvis att ösregna i samma jävla sekund som jag rullar ut för tvätten.. Får dessutom 2 SL-bussar framför mig i princip hela vägen hem.. Helt genomblöt och hojen lär behöva tvättas igen.. Har lust att bara gå och lägga mig och vakna på Söndag när det är sol igen..

View attachment 419041

Sur då förstås mister selfie. :rofl

Back