Singeltråden

Det kan det, dock kan jag inte jobba inom just den branchen här hemma pga annan lagstiftning. Krävs yrkesbehörighet här, men inte där. Så det gör ju en sådan referens lite mindre värd,

Krävs och krävs, allt beror väl på arbetsgivaren. Vilken bransch vare?

Krävs och krävs, allt beror väl på arbetsgivaren. Vilken bransch vare?

Nä det är korrupta farbror staten som hittat på't för att tjäna pengar, utan att tänka på hur det påverkar arbetsmarknaden.Transport.
Kanke skulle bli politiker, där behöver man ju uppenbarligen varken kunskap eller talang? :)

Nä det är korrupta farbror staten som hittat på't för att tjäna pengar, utan att tänka på hur det påverkar arbetsmarknaden.Transport.
Kanke skulle bli politiker, där behöver man ju uppenbarligen varken kunskap eller talang? :)

Vilken del inom transport?

Man borde ha halvdagar oftare! :mattias

Lugnt och skönt på gymet, iofs lite tråkigt när det är för tomt...
Men sjukt skönt att kunna gå och träna mitt på dan och komma hem utan att det i princip är dags att lägga sig!

Halvdagar åt folket :banana

Man borde ha halvdagar oftare! :mattias

Lugnt och skönt på gymet, iofs lite tråkigt när det är för tomt...
Men sjukt skönt att kunna gå och fappa mitt på dan och komma hem utan att det i princip är dags att fappa igen!

Halvdagar åt folket :banana

Vi va bara sex stycken på spinningpasset idag och det var as-skönt.

Nu hinner du ju powerfappa flera ggr idag. :rofl

Någon behöver ett utflyktsmål. Det bör innehålla en sjö, en liten väg som leder dit, en brasa med machetehuggen ved, möjligen en fältflora, lupp med 10x förstoring samt en kikare. Kaffepannan nämner jag inte för den är självklar.

Någon behöver ett utflyktsmål. Det bör innehålla en sjö, en liten väg som leder dit, en brasa med machetehuggen ved, möjligen en fältflora, lupp med 10x förstoring samt en kikare. Kaffepannan nämner jag inte för den är självklar.

Fråga inte A_NN_A... Alla hennes "vägtips" slutar på samma ställe... källaren :mattias

Jag säger ju att jag vet en bra. *s p h*

Back