Singeltråden

Möjligt att du inte är posör på hoj, men gymmandet är fortfarande en posörmässig företeelse. :fakta

Vissa på gymmet är posörer, JA absolut men sen finns det dom som faktiskt tränar och går hem oxå...utan att ta 500 selfies framför en spegel. :rofl

Vissa på gymmet är posörer, JA absolut men sen finns det dom som faktiskt tränar och går hem oxå...utan att ta 500 selfies framför en spegel. :rofl

jag tror det är för att de ska kunna säga att de spenderar två timmar på gymmet vid varje pass. dvs 20 min tränande, 10 min drickande, 40 min skitsnack och resten selfies :D

jag tror det är för att de ska kunna säga att de spenderar två timmar på gymmet vid varje pass. dvs 20 min tränande, 10 min drickande, 40 min skitsnack och resten selfies :D

Det måste vara något sånt. Har dom inte gym med fik på gymmen nu för tiden oxå?
Fikar gör jag när jag kör hoj, tränar gör jag till och från gymmet och en timme på gymmet. Selfies på gymmet eller när jag kör hoj, har aldrig hänt. Skitsnack på gymmet, aldrig. Skitsnack när jag kör hoj, ja med rösterna i huvet och när jag fikar med nåt panGkaksmongo. :rofl

Det måste vara något sånt. Har dom inte gym med fik på gymmen nu för tiden oxå?
Fikar gör jag när jag kör hoj, tränar gör jag till och från gymmet och en timme på gymmet. Selfies på gymmet eller när jag kör hoj, har aldrig hänt. Skitsnack på gymmet, aldrig. Skitsnack när jag kör hoj, ja med rösterna i huvet och när jag fikar med nåt panGkaksmongo. :rofl

Du behöver aldrig ta selfies eftersom alla andra fotar dig hela tiden :lol

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...