Singeltråden

Att rycka igång en 40+-kropp med fyspass på kampsportsklubb när man varit i vila i 2 år kanske inte är helt smart :crash

Tre dagar efter första passet hade jag fortfarande problem att gå i trappor och fick åka in för lite mjukgörande träning.
Igår kördes det crossfit så nu ser jag framemot hur smärtan ska komma krypande på kvällskvisten.

Ryggdunk och hurrarop välkomnas :yoparty

Det är inget fel på en kall källare. Åk nu dit och testa. Vem vill gå genom livet och missa allt skoj :brynad

Ja törs int' :skrämd

Hon kanske lurar ner mig å......

:öl
...så blir man blåst på en pilsner..

Fast ner till GBG blir det , på Onsdag om vädergudarna kan hålla sig i schack :Rockbanan

Att rycka igång en 40+-kropp med fyspass på kampsportsklubb när man varit i vila i 2 år kanske inte är helt smart :crash

Tre dagar efter första passet hade jag fortfarande problem att gå i trappor och fick åka in för lite mjukgörande träning.
Igår kördes det crossfit så nu ser jag framemot hur smärtan ska komma krypande på kvällskvisten.

Ryggdunk och hurrarop välkomnas :yoparty

Duktig flicka. :) Jag ska förhoppningsvis köra mitt första pass på onsdag så jag kommer igång ordentligt. :skrämd

Jaa, tänk om man bjuder hem någon brud på lite romantik, och hon har en snubbe med sig när hon kommer! :3freak
Då kan man ju få bestående men!

Eller en bestående man. :hihi

Nyheter
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort