Singeltråden

Du ska benda båtar :mattias

tumblr_lsk9nbwp9M1qhed4wo1_400.gif

Båten är en PY-position så det gör jag... :mattias

hon behöver inte stampa, blöjan lägger bönorna under madrassen, sen låtar han poopen bara rulla över dom ett par gånger så blir det fin-finmalet kaffe!

Det är nog bäst att ta med eget kaffe när jag åker till Poopen... Och raketer.. man behöver alltid raketer :banana

Suck.. det går så mkt bra filmer på TV i kväll så att jag inte kunde välja en enda att se.. botaniserar i den nyfunna guldgruvan som består av P3 Dokumentärs alla dokumentärer på webben istället..

Så kan man vila och lära sig saker samtidigt! Man vill ju veta sånt som alla vet så att säga.. :banana

Jag försöker att aktivera Swish ( :) ) på min telefon men det tar tydligen flera timmar för Swedbank att lyckas skicka ett SMS. :huvet Det borde ju inte vara rocket science kan man tycka.

Suck.. det går så mkt bra filmer på TV i kväll så att jag inte kunde välja en enda att se.. botaniserar i den nyfunna guldgruvan som består av P3 Dokumentärs alla dokumentärer på webben istället..

Så kan man vila och lära sig saker samtidigt! Man vill ju veta sånt som alla vet så att säga.. :banana

Att powerfappa till p3 dokumentärer är väl lite väl kinky.:D

Back