Singeltråden

Ja typ. Jag menar Anders gick ju in i tråden och var besviken över att här inte fanns något lammkött. Tänk om det lurar ett litet lamm i hörnen då borde ju lammet springa bräkande härifrån efter en sån kommentar. Eller så finns det lamm som gillar att bli kallade kött... jag bara funderar lite... (men jag har ont i huvudet så det kanske inte gick så bra...) :gnissla

:vinka jag utnyttjas gärna för köttsliga lustar.

En bit härifrån skyltar de om att de har ekologiskt lammkött. Jag tycker det är bra att folk tänker på miljön även när det kommer till dejting. :)

Hjullastare.jpg

Jag och min date. Vi kommer att tillbringa helgen rullandes i sand och sprida gummi omkring oss :kär :brynad

Förresten, har referensen till lammkött någonsin gett utdelning when in action? Bara undrar... :va

Frågan är ju mer om någon som kallat någon äldre än sig själv för "milf" eller "puma" har fått :ligga? Det är ju lixom tabu att säga att en kvinna är äldre :smasha

Frågan är ju mer om någon som kallat någon äldre än sig själv för "milf" eller "puma" har fått :ligga? Det är ju lixom tabu att säga att en kvinna är äldre :smasha

Äldre än vad :va

fel ordval, menade gammal nog att vara just en "puma" eller en "milf" eller i allmänhet några år äldre än man själv... skulle även kunna syfta på att det är lite tabu att prata om kvinnors ålder bara de är över 30 sträcket... 28 för vissa, för då är de så nära 30.

EDIT: poängen var iaf att det låter mer osannolikt att man får till det genom att dra ett raggningsord för någon som är äldre än att kalla någon lammkött och få till det.

Last edited:
fel ordval, menade gammal nog att vara just en "puma" eller en "milf" eller i allmänhet några år äldre än man själv... skulle även kunna syfta på att det är lite tabu att prata om kvinnors ålder bara de är över 30 sträcket... 28 för vissa, för då är de så nära 30.

EDIT: poängen var iaf att det låter mer osannolikt att man får till det genom att dra ett raggningsord för någon som är äldre än att kalla någon lammkött och få till det.

Efter 30 kanske de slutar vara så känslig :brynad

Tjena,
Ny här å har EJ plöjt igenom alla 1968 sidorna!
Va e d för årgång på er gott folk?
Själv e jag en lagrad 81:a:hej

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey