Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan aldrig bli för många bilder på dom där pälsbollarna.![]()
Jag tycker fortfarande att dom ser roliga ut för att dom är så små. Små och tjocka.![]()
Jag är glad Erik har en polare. Han har tuffat till sig också och uppfostrar lintotten som försöker betäcka honom
Dom ser roliga ut. Dom är roliga. Alla borde ha minst en![]()
Jag tycker fortfarande att dom ser roliga ut för att dom är så små. Små och tjocka.![]()
Jag vill ha minst två.![]()
Då ska du se vår minsta, hon ser ut som ett vildsvin.![]()
Vet precis vad du menar!Alltså, för fan.. Jag tror att jag måste sluta köra hoj om jag någonsin ska kunna få någon killjävel... Som det är nu heter det ju alltid att man är "den balla tjejkompisen som kör hoj"... För helvete.. Ska man behöva bli en såndär osjälvständig jävel som inte klarar något själv, och ser upp till sin "stora starka karl"? Är det sådana tjejer killar vill ha?![]()
Alltså, för fan.. Jag tror att jag måste sluta köra hoj om jag någonsin ska kunna få någon killjävel... Som det är nu heter det ju alltid att man är "den balla tjejkompisen som kör hoj"... För helvete.. Ska man behöva bli en såndär osjälvständig jävel som inte klarar något själv, och ser upp till sin "stora starka karl"? Är det sådana tjejer killar vill ha?![]()
Vet precis vad du menar!Killar säger att de vill ha en självständig tjej som klara sig själv men sedan får man höra att man inte är tillräckligt klängig o att man inte pratar för mycket känslor
Hur fan ska man vara egentligen?
Vet precis vad du menar!Killar säger att de vill ha en självständig tjej som klara sig själv men sedan får man höra att man inte är tillräckligt klängig o att man inte pratar för mycket känslor
Varför skulle det ena utesluta det andra?![]()
Det gör oftast det, litegrann iaf. Är man van vid att klara sig själv kommer man aldrig bli speciellt needy.. Och då hamnar man uppenbarligen direkt i kompisfacket. Typ, jag diggar dig, du är skitcool! Nästan som en killkompis, fast med tuttar... Happ.....
Du menar att en tjej först måste visa sig intresserad av killen innan killen blir intresserad av tjejen? I min värld har det alltid varit tvärtom. Det finns ju dock en gräns mellan att vara lite gulligt klängig och stalker.
Och i en relation är det ju lika viktigt att vara självständig (Inte visa att man klarar sig gott och väl utan sin partner, utan att man "kan själv") som att visa mycket känslor![]()
Det gör oftast det, litegrann iaf. Är man van vid att klara sig själv kommer man aldrig bli speciellt needy.. Och då hamnar man uppenbarligen direkt i kompisfacket. Typ, jag diggar dig, du är skitcool! Nästan som en killkompis, fast med tuttar... Happ.....
Det känns lite som samma missuppfattning som killar som hävdar att tjejer inte vill ha snälla killar.
Som jag har upplevt det så är det skithäftigt med en tjej som kör hojAtt vara självständig behöver ju inte direkt betyda att man inte bryr sig om sin partner alls eller visar känslor. Det känns lite som samma missuppfattning som killar som hävdar att tjejer inte vill ha snälla killar. Dvs snarare en missuppfattad definition av självständig än att det skulle vara något icke önskvärt.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |