Singeltråden

massa text o bilder

För det först: She's playing you man

För det andra: Det var en plot av en konkurrent att iPhone böjer sig. Det finns bevis på youtube att så ej är fallet. Jobbarkompisen har dessutom försökt. Går ej.

För det tredje: She is fucking playing you!!!

Hoppas hon inte läser din text som jag citerar nu, i så fall är jag rökt :fakta

Hm konversation mellan far och dotter där far är typen som nästan aldrig säger nej :rolleyes:

Fy fan vad rökt. Hon ville ha en 6a men kan nöja sig med en 5a. Vad gör tolvåringar med mobilen? Nätmobbar, sexchattar och spelar candycrush. Ge henne en örfil och en högrep!

Jo, jag tänker grina :gråta min dotter är galen, och anledningen till att man får äta nudlar, vad hade man själv när man var 11, snart 12?? :huvet jag kommer aldrig att vinna den här striden :gråta

View attachment 412432
View attachment 412433
View attachment 412434
View attachment 412435
View attachment 412436
View attachment 412437
Klart Amanda ska ha en iphone 6+. Det har du råd med nu när bilen är avställd. Tänk vilken kärleksförklaring från lilla pappsen till sin älskade dotter. Pappa ställer av bilen för att dotter vill ha en ny telefon. Det kallar jag kärlek:kär:kär:krama

Fy fan vad rökt. Hon ville ha en 6a men kan nöja sig med en 5a. Vad gör tolvåringar med mobilen? Nätmobbar, sexchattar och spelar candycrush. Ge henne en örfil och en högrep!

Hörru :huvet inget sexchatt, jag har tagit telefonen och rotat igenom allt när hon somnat, hon tror inte att jag kan hennes pin, i like it that way :fakta men mobbing, ja :huvet Candycrush ja. Flickor i den åldern är så jävla mycket elakare än pojkar, riktiga backstabbers:smasha

Klart Amanda ska ha en iphone 6+. Det har du råd med nu när bilen är avställd. Tänk vilken kärleksförklaring från lilla pappsen till sin älskade dotter. Pappa ställer av bilen för att dotter vill ha en ny telefon. Det kallar jag kärlek:kär:kär:krama

Du är så snäll och förstående :rodnar Ligga? :fyllisar

ohh du menar att dem slutar va det? fan kanske finns något bra med att bli gammal!

Nä. Med åldern inser man att alla är elaka. Förmågan är könslös.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti