Singeltråden

Men lilla vän.... Du dumpade mig först! Jag satt o väntade på dig kl.18 idag! Hade på mig rosa klänning o allt för din skull!:gråta

Det var fint gjort :,-) Nu är vi båda singlar igen! Det var ett stormigt förhållande :banana me like :brynad ,vem ska man ragga på nu då? Du har mer att välja på än mig :huvet

Det var fint gjort :,-) Nu är vi båda singlar igen! Det var ett stormigt förhållande :banana me like :brynad ,vem ska man ragga på nu då? Du har mer att välja på än mig :huvet

Singel igen? Visste inte att jag hade haft ett förhållande:va. Du får väl lägga in en kraftigare stöt på SJP:tummenupp

Kommer sakna dig:gråta:gråta:gråta Eller bilen menar jag:huvet

Singel igen? Visste inte att jag hade haft ett förhållande:va. Du får väl lägga in en kraftigare stöt på SJP:tummenupp

Kommer sakna dig:gråta:gråta:gråta Eller bilen menar jag:huvet

Nej, SJP har en crush för dig, du får ta honom, så hittar jag nån wildcard :fyllisar nästan 2000 sidor, behöver nog ta ut mina kvarvarande semesterdagar :fakta

Last edited:
Vi har en häst här som trampade ihjäl en hare för några veckor sen, borde väl inte vara så mycket svårare med en katt, om du vill låna?

Har ett ambivalent förhållande till hästar. Vill ha så många som möjligt mellan benen. Men de med 4 ben däremot tycker jag är stora och djävligt otäcka. Bits fram och sparkas bak.

Har ett ambivalent förhållande till hästar. Vill ha så många som möjligt mellan benen. Men de med 4 ben däremot tycker jag är stora och djävligt otäcka. Bits fram och sparkas bak.

Något som har en enkel lösning, man sätter sig på hästens rygg så är man säker. ;) Försök komma undan en katts klor på ett liknande sätt...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT