Singeltråden

Om du har träffat en kvinna som säger rätt ut vad hon menar så håll fast vid henne. Inte många som gör det har jag märkt. Hmmm tror vi har haft den här diskussionen förr här i denna tråden! Vet att några tjejer här är raka o säger vad de egentligen tycker o tänker!:Bugar Underbart:tummenupp

Har träffat en sån nyligen.

Hon är jättesöt, trevlig, rolig, osv också... Inget att satsa på med andra ord...

Hmmm vad då....vill du inte träffa mig?:(

Saken är bara den att Sportyspice är rädd för tjejer och vågar inte träffa dig själv så därav försöker han få mig o Poopert att följa med som tredje och fjärde hjulet. :D

Han säger vad han menar, det är det som är så svårtolkat.

Han säger precis det han menar, problemet är att vissa tjejers hjärnor läser in en massa annat skit istället för att bara lyssna på det som sägs.

På Internet ja, verkligheten är en helt annan fråga.

Ja verkligheten kan vara hård när man umgås med mig. Önskar ibland att jag inte säger det jag tänker, men sen tänker jag Varför ska jag rätta mig efter andras känslor.

Saken är bara den att Sportyspice är rädd för tjejer och vågar inte träffa dig själv så därav försöker han få mig o Poopert att följa med som tredje och fjärde hjulet. :D

Han säger precis det han menar, problemet är att vissa tjejers hjärnor läser in en massa annat skit istället för att bara lyssna på det som sägs.

Ja verkligheten kan vara hård när man umgås med mig. Önskar ibland att jag inte säger det jag tänker, men sen tänker jag Varför ska jag rätta mig efter andras känslor.
Fi fan, du e så bra.
Jag vilar min väska.

Hade varit skoj att träffa er:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...