Singeltråden

Var på hojfiket och käkade pannkakor idag.. Var nästan tomt på folk där, är folk för veka för värmen eller? :lol

View attachment 409346

Hade tänkt att åka till Gelleråsen idag, men fick fan värmeslag i går när jag jobbade. Var helt mosig i skallen i morse, så jag ställde in. Var ute och åkte en sväng mitt på dagen i dag, men tyskte att det var för varmt så jag åkte till garaget istället.

Hade tänkt att åka till Gelleråsen idag, men fick fan värmeslag i går när jag jobbade. Var helt mosig i skallen i morse, så jag ställde in. Var ute och åkte en sväng mitt på dagen i dag, men tyskte att det var för varmt så jag åkte till garaget istället.

Jag har inte kört på 2 veckor på grund av värmen trots att jag har semester, det är ju för djävligt. :huvet:)

images

Se.. Någon mer som inte tror på vilket jippo som helst. Sen var ju inte min poäng att man inte skulle kunna skapa ett samhälle beståendes av bara kvinnor, utan att jag tror byggbranchen skulle få svårt att repa sig då den är så mansdominerad. Så det spelar inte så mycket roll om kvinnor kan reproducera med varandra eller inte.

Och sen skulle ju den mänskliga faktorn i penetrations-sex försvinna helt :tungan

Just nu är man lite glad och lätt på kuckiluren! Hoppas ni anda har lika bra kväll :D

Fast ser man det som att de arbetsföra männen skulle bli färre och färre på låt säga 200 års sikt så tror jag nog man hade löst de problemen ;).

Men jag tror inte heller att den överväldigande delen av världens kvinnor skulle få för sig att vilja vara utan män ;).

Ingen AC på duccen. Det är skönt, för då slipper jag skaffa en handväska och en bedårande sommarhatt att matcha med kylaggregatet.

iom att folkmängden ökar tack vare tekniken som gör att män inte behövs för reproducering..
skulle folk bo på gatan då eller? :va

Om männen försvinner lite snabbt bör den minska drastiskt först :glömdet

Va på rosen idag och käkade en räkmacka. Det var 5 hojar där och kanske någon bil med AC.
När jag åkte så hamnade jag i värsta åskvädret med brutalt ösregn. Fick pausa under ett tak på en mack i Fruängen.
Hemma nu totalt dyngsur.

Back