Singeltråden

Jag gillar inte bullar eller kakor :mattias

Skinnstället sitter som det ska :fakta

Dock så ska träningen sätta igång stenhårt efter semestern för att omfördela kroppsformen lite. :D

Dock så ska träningen sätta igång stenhårt efter semestern för att omfördela kroppsformen lite. :D

Varför efter semestern. Det är ju nu man har tid att komma igång igen. Gå upp på morgonen och få träningen överstökad så har man hela dagen över till annat. :) :banana

Varför efter semestern. Det är ju nu man har tid att komma igång igen. Gå upp på morgonen och få träningen överstökad så har man hela dagen över till annat. :) :banana

Alla har inte den tiden på semestern. Här reses det för fullt. Hemma för ompackning och sen bär det av till Prag.

Alla har inte den tiden på semestern.

Jag tycker att det är helt ok att vara latare på semestern och träna mindre. Även jag drar ner till typ 2-3 ggr/vecka när jag är ledig.

Men att säga att man inte har tid för någon sorts träning är bara en bortförklaring för att stilla samvetet, inget annat. :mattias

Jag tycker att det är helt ok att vara latare på semestern och träna mindre. Även jag drar ner till typ 2-3 ggr/vecka när jag är ledig.

Men att säga att man inte har tid för någon sorts träning är bara en bortförklaring för att stilla samvetet, inget annat. :mattias

Rör på sig gör man ju mer än vanligt. Det har jagats ungar, det har jagats hundar och det har till och med powerwalkats/sprungits lite men jag vill ha mer och värre. I Prag ska jag träna ölhävararmen och säkert blir det mycket vandrande för att kolla på en massa fina byggnader o liknande mellan ölhäveriet. :D

Man behöver aldrig ha dåligt samvete gentemot sig själv. Vad man behöver är att flåsa och förbanna om vartannat när man väl kommer igång.

WTF, är det något fel på SH för tillfället eller? Jag kan inte lägga upp några bilder varken genom telefonen eller datorn. Förut var det problem att ens komma in...:huvet

Back