Singeltråden

:4skrika jag kan ju alltid skicka en screendump på våran konversation om du inte är snäll. :mattias

Hahahaha.. NO!

Är det nån som ska göra nåt vettigt i Sthlmsområdet (eller åtminstone inte 50 mil bort) på midsommar förresten?

Mitt midsommaralternativ innebär att "åka bort".. Men eftersom jag drar till Gotland samma helg så funkar det inget bra.. så jag försöker hitta nåt närmare.. :gråta

Hahahaha.. NO!

Är det nån som ska göra nåt vettigt i Sthlmsområdet (eller åtminstone inte 50 mil bort) på midsommar förresten?

Mitt midsommaralternativ innebär att "åka bort".. Men eftersom jag drar till Gotland samma helg så funkar det inget bra.. så jag försöker hitta nåt närmare.. :gråta

Vi har inget planerat och det är väl ganska vettigt. :D Ganska skönt att inte känna någon midsommarstress.

Vi har inget planerat och det är väl ganska vettigt. :D Ganska skönt att inte känna någon midsommarstress.

Exakt, jag hatar stress.. det är därför jag inte vill åka bort i år.

Gotlandsbåten går kl 12:15 på Söndag,, så att vakna upp typ i Gbg på Lördag, ta sig hem 50 mil, packa, hämta släp, lasta hojar osv blir så jäkla stressigt och det suger... :4skrika

Hahahaha.. NO!

Du kan komma hit och hjälpa mig binda löv! :D Det är skitkul. ;)

Annars kan alla komma till slottsparken i Tyresö om det är bra väder.
Det är nära och bra!

Vi kan fylla kutsen på Birrdya med kol, lägga på ett galler och grilla :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka