Singeltråden

Jag känner en som brukar jobba som clown på de där båtarna.. Kanske ska be henne söka upp fröken trut mitt i natten.. Vore roligt! :D

Precis vad jag menar, de borde kunna hinna bli kända innan de fastnar i familjefällan?

När det gäller trav och galopp så är det ju mest män som håller på med det från början (tror jag). Tjejer brukar ju inrikta sig mer på dressyr och hoppning och inom dressyr är det väl ganska jämt mellan män och kvinnor (kan ha fel). Hoppning, kan det ha att göra med att tjejer är harigare (inte sagt att alla är det)?

Jag, som är klok, misstänker att missing clowns skulle få ett uppdrag om du bussade en clown på katten.

Eller....

Åtta ja, och tar två timmar. Tio är inte natt ;)

Peter tror att du ska simma ;)

När det gäller trav och galopp så är det ju mest män som håller på med det från början (tror jag). Tjejer brukar ju inrikta sig mer på dressyr och hoppning och inom dressyr är det väl ganska jämt mellan män och kvinnor (kan ha fel). Hoppning, kan det ha att göra med att tjejer är harigare (inte sagt att alla är det)?

Eller....

Peter tror att du ska simma ;)

Man plockar poäng hela tiden i hoppningen. Blir man borta för att man får barn får man börja om. Se på Malin Bayard. Tror det är där många droppar av och livnär sig på att träna hästar och ryttare istället.

Det är helt enkelt svårt att kombinera familj med det sätt världscupen är uppbyggd på (om man är kvinna)

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka