Ja det kan du![]()
Tack.

När ska ni tuffa hojåkare komma hit och rida häst då, och visa hur modiga ni är?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kan du![]()
Tack.
När ska ni tuffa hojåkare komma hit och rida häst då, och visa hur modiga ni är?![]()
Tack.
När ska ni tuffa hojåkare komma hit och rida häst då, och visa hur modiga ni är?![]()
Redan provat det luktade mest skit och styrde inte alls dit jag ville![]()
Nä de fattar inte motstyrning alls.![]()
Nope, sånt där är inte så viktigt efter nästan 8 år som singel. Det har egentligen inte hänt något speciellt alls. Hojen är hel och fixad, skolterminen är snart slut, jag har sommarjobbet kirrat, hästen är tävlingsklar, vädret är bra, det är ljust länge, och jag har nog äntligen lärt mig leva med de tråkiga saker jag varit med om, på riktigt. Jag är äntligen redo att gå vidare i livet.![]()
Blev det någon pannkaksfrukost?Jag vet nån som ska äta panGkakor imorgon och det är inte jag.![]()
Om jag inte styr upp några till frukosten imorgon bitti. Kan tänka mig att det skulle uppskattas.![]()
Trodde du hade gps på henne, har hon slunkit ur den nu igen?Undrar vart Tudus är? Ute och välter clowner antagligen..![]()
Jag är inte den som dömer men...
Jävlar vad sjuka ni är!
Tack.
Nä de fattar inte motstyrning alls.![]()
Tack.
Underbart att höra. Det har ju varit en hel del tuffa grejer! Kram på dig!
Blev det någon pannkaksfrukost?
Trodde du hade gps på henne, har hon slunkit ur den nu igen?
Vadårå? Hon heter Pippi. Det är ju så fåglar gör när de fixat käk till partnern! Regurgitation juh!
Jag antar att du menar killarna, de flesta tjejer i tråden kan ju rida...
Bångstyrning är de däremot bra på.![]()
Jag skulle gärna men jag har nog bara sönder dem
Har inte islänningar maxlast på 90kg förresten?
Nja, beror lite på.![]()
Utveckla lite.
Uppgiften fick jag när jag tyckte vi kunde ta nästa firmagalej till hästs. 85% blev diskade p.g.a god omkrets s.a.s.
Vad det är som väger, muskler är väl mer okej än fett, om man säger så. Även balansen och vad man har för hästar, vissa kan ju bära mer än andra och nån enstaka gång brukar det ju vara okej, bara det inte blir för ofta.![]()
Hissgubbar= bara muskler. Dormanta muskler. Jag klarar viktgränsen med råge, även om jag har en insydd livboj.
Vad det är som väger, muskler är väl mer okej än fett, om man säger så. Även balansen och vad man har för hästar, vissa kan ju bära mer än andra och nån enstaka gång brukar det ju vara okej, bara det inte blir för ofta.![]()
Menar du att 90 kg muskler är lättare än 90 kg fett ?![]()
Bångstyrning är de däremot bra på.![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning