Singeltråden

Hej och goddag :hej
Har kikat runt här ett tag och det verkar vara helt galet härinne typ. Men på ett positivt sätt :yoparty

Är alla singlar på riktigt eller är ni bara här o hänger av gammal vana? Själv är jag både nybliven sporthojsforumsläsare med hojambitioner och tyvärr nybliven singel sen jag kom på sambon med att ha otillbörlig kontakt med andra :mad:

Godmorgon och välkommen till tråden som inte har fått en korrekt bokstavsdiagnos ännu :)

Hej och goddag :hej
Har kikat runt här ett tag och det verkar vara helt galet härinne typ. Men på ett positivt sätt :yoparty

Är alla singlar på riktigt eller är ni bara här o hänger av gammal vana? Själv är jag både nybliven sporthojsforumsläsare med hojambitioner och tyvärr nybliven singel sen jag kom på sambon med att ha otillbörlig kontakt med andra :mad:

Slåna på keften!!!

Blandad kompott med dåliga vanor. :D

Schluuuta!

Vi kan iaf sammanfatta för "littleme" att dom 2 kortaste i tråden (Poopen och Tutus) även är dom 2 största retstickorna som alltid gaddar ihop sig!

Eller så kan vi tala sanning och meddela att Blöjan och Peter1880 (JP=JävlaPeter) är de största retstickorna på heeeeeeela SH. :D

Ta på en hjälm, bunkra med värktabletter och känn dig välkommen!
Det är varierad komposition härinne, röda tråden är clownbilder, så har du några på lager så upp med dem bara :banana

Tackar! Just det där med clowner har jag lite svårt för själv så när såna bilder kommer blundar jag gärna. Av någon aledning får jag lite samma vibbar av clowner som av vissa dockor. "My name is Chucky"-varning på det liksom

Hej hej! :hej

Låter inte som att det är "tyvärr" , utan snarare ett bra val.. ?

Är på väg åt det hållet i mitt huvud också. Det tar lite tid bara, svårt att smälta. Läst utdrag ur konversationer som jag önskar aldrig ägt rum.

Slåna på keften!!!

Blandad kompott med dåliga vanor. :D

Det är mycket mer tillfredsställande att krossa utan att slåss :D

Tackar! Just det där med clowner har jag lite svårt för själv så när såna bilder kommer blundar jag gärna. Av någon aledning får jag lite samma vibbar av clowner som av vissa dockor. "My name is Chucky"-varning på det liksom

Hah! She's on my side, fuckers!

Välkommen! :) Lyssna på Pippi, hon är vettig. Jävla Peter och Blöjan ljuger allt de kan, det är väl det viktigaste att veta här. :)

Kort vet jag inte...men defintivt inte lång. Med klackar är jag nog i lagom pussokramnivå för de som är av typ medellängd iallafall, om de inte har nåt emot att böja aningens på huvudet. :tungan

Lång med klackar kan ju vara vadsomhelst :) Poopen har alltid låga klackar så hon är alltid pygme-aktig t ex. Alleycat skulle kunna gå på styltor men ändå inte nå upp till kassan på Ica. :lol

Men men,, försöker hitta en gemensam nämnare hos de som inte förstår att clowner är roliga. Korthet kan vara en sån. :va

Är på väg åt det hållet i mitt huvud också. Det tar lite tid bara, svårt att smälta. Läst utdrag ur konversationer som jag önskar aldrig ägt rum.

Det är mycket mer tillfredsställande att krossa utan att slåss :D

Det skulle dock stå slån på keften men, men blev för mycket för måndagshjärnan.
Du är iallafall välkommen och lyssna på tjejerna härinne de har alltid rätt. ;)

Lång med klackar kan ju vara vadsomhelst :) Poopen har alltid låga klackar så hon är alltid pygme-aktig t ex. Alleycat skulle kunna gå på styltor men ändå inte nå upp till kassan på Ica. :lol

Men men,, försöker hitta en gemensam nämnare hos de som inte förstår att clowner är roliga. Korthet kan vara en sån. :va

Taskig barndom är annars poppis att skylla det mesta på...
När jag mätte mig senast, typ sekelskiftet eller så...då var jag 161,5 så vi kan ju runda av det till lite mer jämna 162.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT