Singeltråden

Ja man kanske ska uppgradera sig till transa då, tjejjerna verkar ju mer intresserade av dem :7peta

Jag kan erkänna att jag skulle vara nyfiken på hur min kille såg ut omsminkad till tjej men endast ur nöjessynpunkt och för att få skratta. :D

Du uppmuntrarna honom bara för att få ha tjejerna ifred! Det är inte snällt! Tjejer tänder inte på transpor!:mad:

Jag tror du skulle bli förvånad över hur många tjejer och killar det är som tänder på både transor och bögar.

Det kommer du visst :mattias

Nope jag kommer stå och skrika mig hes på tele2 arena med alla andra fjortisar. :P

Hon skall faktiskt på konsert.

;)

Jag kan erkänna att jag skulle vara nyfiken på hur min kille såg ut omsminkad till tjej men endast ur nöjessynpunkt och för att få skratta. :D

Dörren som precis smällde igen och bilen du hörde rivstarta och dra iväg var bara Blöjan som flydde till Arlanda för att sen fly landet.. :mattias

Män ska bara ha hår på bröstet!:)

Uppenbarligen måste ju kvinnorna förr i tiden älskat håriga arslen annars hade ju genen dött ut ..
Eller är detta en komplott för att hämnas på oss män, genom att medvetet bara välja håriga arslen som avelshingstar ?

Uppenbarligen måste ju kvinnorna förr i tiden älskat håriga arslen annars hade ju genen dött ut ..
Eller är detta en komplott för att hämnas på oss män, genom att medvetet bara välja håriga arslen som avelshingstar ?
En motfråga då..... Då måste ju männen älska håriga armhålor o håriga ben på kvinnor eftersom denna genen inte dött ut....;:va

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025