Singeltråden

Snarare först blivit gråhårig och sen tappat allt hår pg a att man alltid måste förklara allt 100 gånger för en del här inne.. :lol

Förresten Peter, måste man över huvud taget kunna räkna när man jobbar med IT? Jag menar det enda man behöver ha koll på är ju ettor och nollor... :glömdet

Jag vill veta vad en itsnubbe gör. Jag har fått nys på ett jobb där man får it-teknikerutbildning. Sååå: vaffan äre fönåt?

Det är ju det här jag förklarat hundra gånger.. ingen i den här tråden förutom Poopy och Truty bråkar.
Så när de för omväxlings skull håller sig lugna så är det lugn och ro här :mattias
Meeeeen nu får du tänka på att jag är ganska ny i tråden! Jag känner inte till alla oskrivna regler!:fakta

Jag vill veta vad en itsnubbe gör. Jag har fått nys på ett jobb där man får it-teknikerutbildning. Sååå: vaffan äre fönåt?

Man sover hela dagarna, uppenbarligen.

Det är ju det här jag förklarat hundra gånger.. ingen i den här tråden förutom Poopy och Truty bråkar.
Så när de för omväxlings skull håller sig lugna så är det lugn och ro här :mattias

:kiss

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...