Singeltråden

Va fasiken lever den här tråden!??
Borde inte alla vara bukisar 3 gånger redan?
Hahahha kunde ge mig fasiken på att Peter1980 håller den levande ;) :D:hihi


Det är ju tur för dig så du kan få lite uppmärksamhet :D
 
Ja, men däremot så stärker det min filosofi att inte lyssna på kvinnor i allmänhet, och tjerringar i synnerhet.. :hihi

(Poopen räknas givetvis också som tjerring) :D



Eftersom du har väldigt klena armar röstar jag på Nasse :brynad
 
Last edited:
Vad har kvinnor i Stockholm för konstiga inställningar till de viktiga sakerna i livet egentligen?

Jag fick detta meddelande efter att jag hade tittat på en profil och hon därefter hade kollat på min:

"Bra där, dock är MC inte något på min lista.
Lycka till !"

:)
 
Vad har kvinnor i Stockholm för konstiga inställningar till de viktiga sakerna i livet egentligen?

Jag fick detta meddelande efter att jag hade tittat på en profil och hon därefter hade kollat på min:

"Bra där, dock är MC inte något på min lista.
Lycka till !"

:)

Haha hon var ju ärlig iaf! Har allt för ofta stött på killar som inte har körkort o bil! Hallå vad är det här. De svarar att nej jag är van vid att åka tåg eller buss! Du kan köra säger de till mig! Hmmm ska jag slänga upp en kille bak på min hoj som inte ens vet hur man startar en hoj eller inte ens kan byta däck på bilen! Hrmf....nä skulle inte tro det!:dummer
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top