Slowroller
Skrämmer små barn
Killarna då?![]()
Det brukar bli så för oss också.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Killarna då?![]()
Då kallar jag PippiT för Pippa! Så nu heter vi Tuttan o Pippa!![]()
Du bör också veta att ni inte brukar få behålla samma namn i mer än en sida ungefär.......

Du bör också veta att ni inte brukar få behålla samma namn i mer än en sida ungefär.......

Hm har jag bytt namn?Jaja kärt barn har många namn!
![]()
Pippi kallar alltid folk för massa olika saker!![]()
Då kallar jag PippiT för Pippa! Så nu heter vi Tuttan o Pippa!![]()


Hehe jag är fullkomligt normal.....det är de som inte har min humor o inte har min fart som är udda. De vågar inte släppa loss![]()

Har inte varit inne i tråden på ett tag nu, och missat att det tillkommit en Chey till i tråden
Hej Tuttan
Har bara jobbat och hängt i garaget senaste tiden, men fått mycket gjort![]()
Visst är det kul o kul att se dig!![]()
Haha hej Semper Idem! Trevligt att råkas!Har inte varit inne i tråden på ett tag nu, och missat att det tillkommit en Chey till i tråden
Hej Tuttan
Har bara jobbat och hängt i garaget senaste tiden, men fått mycket gjort![]()

Hehe jomen visst!Apselut! Jag är helt NORMAL fråga alla...![]()

Hehe jomen visst!![]()
Inget onormalt med henne då! Utan hon är fullkomligt normal! Hmmmm vilket jävla ord egentligen......onormalt normal....Tjerringen är faktiskt onormalt normal, men i normala fall så kan hon verka onormal![]()

Inget onormalt med henne då! Utan hon är fullkomligt normal! Hmmmm vilket jävla ord egentligen......onormalt normal....![]()
Inget onormalt med henne då! Utan hon är fullkomligt normal! Hmmmm vilket jävla ord egentligen......onormalt normal....![]()
Hur stor håla är Horred, jag tror aldrig jag har vågat komma i närheten?![]()
Klartext är något vi i tråden är bra på![]()

Hur stor håla är Horred, jag tror aldrig jag har vågat komma i närheten?![]()

Oj känner mig ganska stolt nu! Tänk att min håla nämns i WikipediaTyp 1200 invånare enligt wikipedia, så som ett normalt kvarter i Stockholm![]()

Typ 1200 invånare enligt wikipedia, så som ett normalt kvarter i Stockholm![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |